דברים רעים - ר.ק לילי

טריסטן ודניקה, אם היה לי שקל על כל פעם ששמעתי את צמד השמות הזה.. והנה הם הגיעו בעברית, עם כריכה שלדעתי הרבה יותר יפה ומושכת מהכריכה מהכריכה המקורית.
והנה מה שחשבתי על הספר..

"ידעתי שנהיה שילוב מסוכן. דברים רעים יקרו אם נבלה ביחד יותר מידיי זמן" 

על מה הספר:
דניקה היא אומנת בביתם של ג'רי ובוו. ג'רי, בעל הבית מנסה כבר שנים את מזלו כסוכן של טאלנטים שונים. 
בוקר אחד דופק בדלת הבית ה"פרויקט" החדש של ג'רי, הוא מגיע להתגורר בבית שלהם לזמן מוגבל עקב שיפוצים בדירה שלו.
דניקה לא ציפתה שה"פרויקט" של ג'רי יהיה כל כך מושך, היא לא צפתה לתחושות שמילאו אותה ויותר מהכל, היא לא צפתה את מה שצפן לה העתיד בסביבתו של טריסטן.

"יכולתי לזהות צרות כשראיתי אותן, כי הן היו חברותיי משכבר הימים"

דעתי עליו:
אתחיל בשורה התחתונה, היה לי פשוט כיף לקרוא את הספר הזה.

טריסטן מופיע בעמודים הראשונים של הספר, דבר שאני פחות מתחברת אליו. אני מעדיפה היכרות מוקדמת עם הדמות הראשית (דניקה) ופחות אוהבת להכיר אותה דרך הגבר החדש שנכנס לתמונה.
טריסטן לא גבר עשיר, להפך, הוא סוג של חסר בית שעובד ביחצנות של מועדונים ומסיבות ומצפה להתפרסם כסולן של להקת רוק בהתהוות.
האישיות שלו כובשת, הוא ללא ספק עלה אצלי למקומות הגבוהים בתחרות "הגבר המושלם מהספרים".
טריסטן הוא דמות עמוקה, מכירים את המשפחה שלו לעומק, את אימו ואת אחיו, ג'ראד, שיש לו תפקיד משמעותי בסיפור. לכל הדמויות של תפקיד, כל אחת מוסיפה לעלילה. אנו פוגשים גם את חבריו של טריסטן, מכירים אותו דרך עבודתו כיחצן ודרך התנהגותו מול דניקה.

לגבי דניקה, היא כמו הרבה בנות בספרים הרומנטיים-אירוטיים, עברה טראומה בעבר. אבל בניגוד לקלישאה, היא לא מחפשת קשר לא מחייב, להפך, היא מחפשת מישהו לסמוך עליו ולא מוכנה להתפשר על פחות.
דניקה שנונה ומעניינת, היא עצמאית ומודעת לעצמה. בסך הכל, דמות נשית שנח לחבב ולאהוב ברובו של הספר.

"עם טריסטן לא הייתי צריכה להביט קדימה, חייתי בהווה ומתי על זה"

לגבי טריסטן ודניקה, ניחשתם נכון, כבר מהרגע שדניקה רואה את טריסטן בדלת ביתה מפתחת שם משיכה כמו בספרים הרבים שקראנו. פה נכפת על השניים סיטואציה אינטסיבית של מגורים משותפים.
דבר שאהבתי מאד הוא שהסופרת משכה את המתח המיני בין השניים עד שאני כקוראת כבר התנדבתי לממש אותו במקום הזוג. היא לקחה את הדמויות שלה למקומות שונים כמו מסיבות, שמירה על הילדים של בוו וג'רי, בישול במטבח, בריכה, יציאה עם הכלבים ועוד.. הדינמיקה שלהם נבחנת בכל אחד מהמקומות דבר שגרם לי להתאהב בטריסטן אפילו יותר.

"במקום שיש אהבה, שם יש נצחיות" 

התרגום של הספר צעיר וזורם, נשמרות שם מילים כמו "ג'יזס" ו"פאקינג" דבר שבעיניי מרענן מאד את הקריאה, כי לרוב התרגום של המילים האלה מרגיש מאולץ, לא מתאים לדמויות ותלוש.

רוב הספר מתואר מנקודת המבט של דניקה, אך לפעמים יש מעבר גם לנקודת מבטו של טריסטן. לרוב, אני נמנעת מספרים המסופרים מנוקדת המבט של הגבר כי הדבר פוגע לי במסתורין של הדמות. פה המינון של נקודת המבט הגברית היה מדויק. היה מעט מאד מזה, למרות שהייתי מוותרת על כל נקודת המבט הזו, הדבר כלל לא פגם בהנאה שלי מהספר.

"קראתי לזה אהבה, וחיפשתי אהבה, כי זה מה שרציתי, אבל לא יכולת להכריח את עצמך לאהוב, וחשוב יותר, לא יכולת למנוע מעצמך להרגיש אהבה"

אז למה הם לא יחד? כי שניהם רוצים דברים שונים. טריסטן לא מוכן להתחייב ודניקה לא מוכנה לא להתחייב. 
ההתנגשות בין רצונותיהם של טריסטן ודניקה מביאה לנו, הקוראים, עלילה מגוונת ומיוחדת שלא ממהרת לשום מקום ותשאיר אתכם עם הלשון בחוץ בהמתנה לספר הבא.

לסיכום, הספר הזה חמוד, כיפי, רומנטי וסקסי במידה נכונה.
הוא קליל ומתאים להמון תקופות בחיים. זוג מקסים ומעניין שיעביר לכם את הקריאה בהנאה עם חיוך גדול על הפנים.

ממליצה :)




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee