Wicked Lies Boys Tell - K. Webster // קיי וובסטר

★★☆☆

רומן MM, סיפור אהבה בין שני גברים, חברי ילדות.
לכאורה הז'אנר האהוב עליי. אבל הביצוע...

על הספר:
פין מקליסטר וקופ (קופלד) ג'סטיס, היו החברים הכי טובים, עד שהכל נהרס. פין נמשך לקופ, קופ סטרייט ומאד כועס על פין.
הם שניהם בשנה האחרונה בתיכון (🤮), פין ספורטאי עם עתיד מזהיר, קופ ילד בעייתי עם עתיד פחות מזהיר ואהבה לקעקועים.

את הספר שמעתי באודיו באנגלית

אז מה חשבתי:
בהתחלה חשבתי שכבר קראתי את הספר הזה:
מעבר לקלישאות די קבועות של ספרי MM על החברים הטובים (נניח, "אני לא גיי, אני נמשך ספציפית אליו"), הספר הזה הזכיר לי בצורה קצת מוגזמת את Him - לפחות עד שהוא נהרס.
1. הם תלמידים (פה בתיכון, שם בקולג').
2. אחד שחקן פוטבול והשני עזב את הפוטבול (בדיוק כמו בHim).
3. הם היו החברים הכי טובים עד שאחד נישק את השני ואז הם הפכו לאוייבים (Him?).
4. הגיי מבינהם (זה שמבין ראשון שהוא נמשך לאחר) הוא כמובן שחקן הפוטבול הגברי והשרירי (Him?).
5. סצנות של אוננות משותפת כילדים ואינסוף לילות של שינה משותפת באותה מיטה (Him?).
6. מפגש איחוד אחרי שנים של נתק והתחלה של מחשבות גאות אצל הסטרייט שנמצא בזוגיות עם אישה כבר שנתיים  (Him?).
7. מוטיב הקעקועים, גיבור אחד מקועקע מאד והשני טהור ונקי (Him?).

אני מודה שלא הייתה לי בעיה לשמוע את אותה העלילה שוב. הזוג מתוק, הם לוהטים, מאד אהבתי את Him. ובכללי אני מודה שאני סלחנית יותר עם ספרי MM.

ואז זה הפסיק להיות דומה:
לשני הגיבורים הורים רעים. רעים מאד. אין פה איזו נקודת אור, זה שטחי כמו שזה נשמע, ההורים עושים רק דברים רעים.
חשבתי שזו נקודה שתאחד את הגיבורים ותקרב אותם. אבל ההורים הרעים הכניסו לעלילה דרמה זולה שהורידה את הרמה של הספר לרצפה.
קו עלילה שלכאורה הוא קו משני, תפס נפח גדול יותר ויותר. ואיזו אכזבה.
לא אפרט יותר, כי מדובר בספויילרים - אבל תסמכו עליי שדרמה הייתה מביכה. האינטלגנציה שלי נעלבה.

אם כבר מדברים על אכזבות:
דמות משנה נוספת שהרסה את העלילה, הייתה ליה.
היא מתחילה בתור הבחורה שרוצה סטוץ עם פין, בהמשך יאמר לנו שהיא בכלל חושקת בקופ,
אחרי זה נגלה שהבחורה היא בכלל חברת ילדות של השניים.
ואז היא תתנשק עם אחד ותנסה להדליק אחר בזמן שהיא יודעת שהם יחד🙄
רגע, ואולי היא בכלל בזוגיות עם מישהו אחר?
WTF!!!!!!!!
קו העלילה של ליה בשילוב עם קו העלילה של ההורים הרעים, השלימו את רצח הספר. ליה שהייתה דמות משנה הזויה ולא עקבית, תפסה מקום נכבד בעלילה.
המעורבות שלה בחיי הגיבורים יצרה סביבה דרמות מאולצות ולא אינטלגנטיות שבסופו של יום - גרמו לי לדרג את הספר ב2 כוכבים בלבד.

טלנובלה שלום:
הדרמה הגיעה לרמה שלא מביישת טלנובלה זולה.
תפליגו עם המחשבות, תזכרו בטלנובלות שראיתם כשכבר לא היה לכם כח אחרי יום עמוס. 
תחשבו על זוג שיש לו הרבה קונפליקטים גם ככה. תוסיפו לזוג הזה דרמה הזויה שמעורבת בדמויות ממש ממש רעות (הכי קריקטורה שאפשר), לכל אלו מתווסף חוסר אמינות ועקביות - הנה קיבלתם כישלון.

לסיכום,
יש פה זוג חמוד מאד, עלילה זוגית שלא תחדש למי שמכיר את הז'אנר (אבל תהיה נחמדה למי שלא).
אך כוחות רעים (קווי עלילה לא אמינים ומאד מאולצים) משתלטים על אוסף הקלישאות המתוק הזה ופשוט הורסים אותו.
בעייני מדובר פה באכזבה כואבת, והנה ההוכחה שגיבורים ראשיים חמודים לא יכולים להציל עלילה גרועה.
2 כוכבים.


Wicked Lies Boys Tell by [Webster, K]

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury