חטופה - צ'רלי דונלי

★★★★☆ 
חיפשתי ספר שיעסיק אותי ביום כיפור, לרוב ספרים מתאימים למצב הזה הם ספרי מתח שמרתקים אותי עד הדקה האחרונה. 
הספר המודפס שכב אצלי בספריה שנים, והחלטתי שהגיע הזמן.
‼️אל תקראו את התקציר על גב הספר, המון ספוילרים - בסקירה הזו אין ספויילרים‼️


על הספר:
במסיבת חוף נחטפו שתי תלמידות מייגן וניקול.
שבועיים לאחר החטיפה, מייגן הצליחה לברוח ונמצאה בריאה ושלמה.
שנה לאחר החטיפה, מייגן כותבת ספר שהופך לרב מכר, הופכת לדמות אהובה באמריקה, אבל ניקול טרם נמצאה.
ליוויה, אחותה של ניקול, הופכת להיות חוקרת של מקרי מוות, כלומר עם מטפלת בנתיחת הגופות לאחר המוות. היא בחרה בתפקיד הזה בצפייה שיום יבוא ותצטרך לטפל בגופתה של אחותה.
גופה שמגיעה לשולחנה של ליוויה, משנה את התמונה לחלוטין וליוויה יוצאת לחקירה שהולכת לחשוף דברים אפלים מאין כמותם. 

מה חשבתי:

הספר כתוב בצורה מרתקת, למרות שהוא משלב בתוכו המון מידע פרקטי ומפורט מחדר המתים,
עדיין לא יכולתי להפסיק לקרוא והייתי מרותקת לחלוטין. 
החקירה התפתחה לאינסוף כיוונים, היו המון חשודים ואני יכולה להגיד בלב שלם שפתרון התעלומה השאיר אותי המומה. 

מה פחות אהבתי:

הסתירו ממני מידע! 
לקראת סוף הספר גיליתי דברים על חטיפתה של מייגן שפשוט הושמטו ולא דוברו, למרות שברור שיש להם חשיבות. 
זה נעשה כדי להגביר את המסתורין כמובן, אבל זה דבר קל ונדוש לעשות. 

מי מדבר? 

הספר כתוב בגוף שלישי (דבר שאין לי בעיה איתו) אבל כל פעם המספר ליווה דיבור אחר ולקח לי זמן בתחילת כל פרק להבין באיזה גיבור מדובר.

בשורה התחתונה,
זה ספר מתח טוב מאוד. 
לא הכי טוב שקראתי, אבל בהחלט נהדר. 
ממליצה
4 כוכבים



תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury