Maybe in Another Life - Taylor Jenkins Reid // טיילור ג'נקינס ריד

★★☆☆☆
כבר קראתי את הספר הזה! או שאולי ראיתי אותו כסרט?



מכירים את התחושה הזו שאתם בתחילתו של ספר, ויש מן דה-ז'ה-וו?
כבר קראתם את המילים האלו? כבר שמעתם את הסיפור הזה?
אז זה בדיוק מה שקרה לי עם הספר הזה.

על הספר:
אנה היא בחורה רגילה ודי בינונית שלא מוצאת זוגיות נורמלית או מקום קבוע לגור בו (שלא נדבר על עבודה).
היא מסיימת זוגיות עם גבר נשוי, חוזרת לעיירה שבה גדלה,
פוגשת את אהבת נעוריה שמציע לה להשאר איתו ללילה.
ואז היא אומרת לו כן.
ואז היא אומרת לו לא.
את הספר שמעתי באודיו באנגלית

ואז העלילה התפצלה לשניים:
בעצם העלילה מתפצלת לשניים - באחת היא אומרת לו "כן" ובשנייה היא אומרת לו "לא".

שני קווים עלילה מקבילים רצים לאורך הספר.
בכל אחד קורה משהו אחר, יש גבר אחר ויש עוד דברים רבים אחרים.

אה נו, זה הסרט הזה מנטפליקס!
לא מזמן ראיתי סרט דומה להחריד בנטפליקס, Look Both Ways.
אפילו הטוויסטים היו דומים.
הסרט יצא הרבה אחרי הספר, לכאורה אין בינהם קשר.
אבל עבורי, העלילה הייתה צפויה ולא מרגשת. אולי בגלל הסרט.

לא עבד לי:
לא התחברתי לגיבורה,
לא הופתעתי פעם אחת לאורך שתי העלילות!
הכל זז לאט ולפעמים גם היו קטעים שחזרו (כי מה לעשות שיש נקודות השקה בין העלילות).
לא נסחפתי בשום צורה,
הרעיון נחמד אבל הוא לא עבד לי כסרט ולא עבד לי כספר.
הכל היה מאד אמריקאי ומתוק כזה.
פחות אני.
2 כוכבים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee