הדבר האחרון שהוא אמר לי - לורה דייב

 ★★★☆☆
התחלתי לקרוא אותו בגלל הסדרה שיצאה עליו באפל טי וי. 
הוא קיבל כמעט מיליון דירוגים בגודרידס.
והתחשק לי ספר מתח.


עד שהוא בורח:
היא אומנית עץ שהתאהבה בגבר המושלם. 
לגבר המושלם בת מתבגרת שלא עושה לה חיים קלים. 
עד שיום אחד הוא בורח ומשאיר לה פתק אחד "תשמרי עליה".
היא יוצאת למסע לגלות מה הוביל אותו לעשות את זה ומגלה דברים מהעבר שלו שמשנים את כל מה שהיא חשבה.

ספר מתח גנרי:
בסופו של יום לא הבנתי את המהומה סביב הספר.
מדובר בספר מתח די גנרי שלא מחדש כלום.
התגליות די נופלות לתבנית הרגילה של "הוא לא מי שחשבת שהוא".

כתוב טוב:

הספר כן כתוב נהדר, קולח, קצר ולא חופר.
סיימתי אותו ממש מהר.

לא השאיר חותם:
לא הייתי צריכה הפסקה בינו לבין הספר הבא, לא חיפשתי שנייה לעכל ולהפרד.
הוא עבר כלא היה ולא השאיר עליי שום חותם.
אני מאמינה שאצפה בסדרה ואעדכן. 
3 כוכבים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

נאחזת בקרח - Spinning Out - ביקורת סדרה