אהבה ברחוב דבלין - סמנתה יאנג

על הספר הזה שמעתי רק דברים טובים, המון המלצות והמון שבחים
אז החלטתי לשפוט בעצמי ויש לי מה להגיד עליו..

על מה הספר?
ג'וס אזרחית אמריקאית שאיבדה את כל משפחתה בגיל 14 עוברת לסקוטלנד. היא עוברת לדירה מפוארת ברחוב דבלין עם שותפה חדשה, אלי.
אחיה הגדול, העשיר והחתיך של אלי, בריידן, הוא בעל הדירה
ופה מתחיל סיפור אהבה..

דעתי עליו:
עברתי הרבה תהפוכות לאורך הקריאה. אבל בנושא אחד דעתי נשארה איתנה מהעמוד הראשון ועד האחרון - סמנתה יאנג יודעת לכתוב. 
אבל מה הפריע לי? הספר התחיל כקלישאה הגדולה ביותר. 
* מפגש מקרי בשלב מוקדם מידיי של הספר
* גבר חתיך, עשיר וטוב במיטה שמשומה רוצה דווקא אותה
* היא כמובן צריכה שיצילו אותה מעצמה
* אז הם מסכמים שזה יהיה קשר שהוא רק סקס (כן בטח)
וכולנו יודעים איך זה הולך להמשיך מפה...

אז לא היו הפתעות, הספר התנהל לפי התבנית הקבועה של הרומן-האירוטי הסטנדרטי.
אהבתי את הדמות של בריידן, הסופרת הצליחה לאזן בין גבר-אלפא שתלטן לבין רומנטיקן שרוצה יותר.
אהבתי את דמויות המשנה בסיפור, כל אחת מהן תרמה בצורה נפלאה לעלילה ולגיבורים הראשיים.
אהבתי מאד את קטעי הסקס, הם היו לוהטים במידה הנכונה וכתובים במינון הנכון.

אז בעצם, הכל "נכון" בספר הזה. יש איזון נהדר בין כל הקריטריונים. יש כתיבה נפלאה. יש דמויות מעניינות.
אבל יש תבנית. תבנית שלצערי הפסיקה להפתיע אותי כבר מזמן.

זהו אחד הספרים הראשונים שיצאו בז'אנר בעברית ולדעתי זו בחירה נהדרת של הוצאת כנרת, כי זה בדיוק מה שצריך קהל שרק מתחיל ללמוד את הז'אנר.

לי הספר הזה הגיע בשלב יותר מתקדם ואני כבר מחפשת ספר שיפתיע אותי.

אז האם אני ממליצה?
התשובה היא תלוי למי.

מחפשים סיפור אהבה רומנטי וכיפי? ממליצה!
רק מתחילים את דרככם בספרות הרומנטית? ממליצה!
צריכים הפוגה מספר כבד? ממליצה!

אבל,
עייפתם מקלישאות? לא ממליצה!
מחפשים משהו שונה? לא ממליצה!

מקווה שעזרתי לכם, הספר הזה הוא הראשון מסדרת ספרים המכילה גם נובלות. כל ספר הוא על זוג אחר אך עדיין מומלץ לקרוא אותם לפי הסדר.
מצרפת לכם לינק למגוון הספרים בסדרה.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee