Us - אל קנדי & סרינה בואן (Elle Kennedy & Sarina Bowen- Him #2)

★★★★☆
אחרי שהספר הראשון השאיר אותי עם לבבות בעיניים ופרפרים בבטן,
לא הייתה התלבטות בכלל - המשכתי ישר לספר השני.
הופתעתי להיתקל בספר שני מציאותי מאד, קשה ולא פשוט.




על הספר:
עלילת הספר מתרחשת 8 חודשים אחרי סוף העלילה של הספר הראשון, ראיין וג'יימי גרים יחד תחת הכיסוי של "שותפים".
ראיין שחקן הוקי פורח, ג'יימי מאמן נוער בהוקי. בגלל המעבר לקבוצה חדשה, ראיין בוחר לשמור את נטייתו המינית לעצמו, מה ששם את שניהם בעצם בארון.
ואז החיים האמתיים מכים בזוג הרומנטי והלוהט שפגשנו בספר הראשון... וזה - כבר פחות לוהט ויותר מציאותי.
את הספר שמעתי באודיו באנגלית
דעתי עליו:
בתחילת הספר נתקלים ג'יימי וראיין במשברים שכל זוג ותיק נתקל בהם. החל ממי מבשל ומנקה ועד הבעיה הקשה של חלוקת הזמן.
ראיין כל הזמן בנסיעות בגלל הקבוצה. ג'יימי נשאר מאחור עם עבודות הבית ובעיקר המון געגוע.
בנוסף לשגרה המייגעת של כל זוג, ג'יימי וראיין מתמודדים עם עצם היותם בארון, עם הצורך להסתיר את האהבה האדירה שלהם.
האמת, שהופתעתי לראות זוגיות שמוצגת ככה בספר רומנטי.
זה היה מציאותי להחריד, שונה לחלוטין מהעולם הורוד של הספרים הרומנטיים אותו אנחנו מכירים טוב מדי.

אבל אז, המציאות הכתה חזק מדי לטעמי. ורצף של אירועים לא נעימים מכה בזוג.
כאב לי, פיזית. התחברתי כל כך לזוג הזה, כל כך כאב לי שהם לא מצליחים לצאת מהצרות.
צרה רודפת צרה, הזוגיות נחלשת, הם מתרחקים. כבר אמרתי שכאב לי?

הבעיה התחילה כשהגעתי ל80% של הספר והבנתי שעדיין לא קרה דבר אחד טוב.
אמנם מדובר בספר מציאותי מאד, אבל גם במציאות תקופות רעות רצופות כל כך הן מאד נדירות.
חוסר התקשורת של ג'יימי וראיין הפריע לי. אני מבינה שלפעמים לגברים יותר קשה לדבר על הרגשות שלהם,
אבל פה בערה אהבה ענקית ומנגד צעקה מצוקת תקשורת שמנעה מהאהבה הזו לפרוח.

לא פשוט לקרוא ספר כה פיסימי. 
לא פשוט לראות את הזוג שכל כך אהבתי סובל ככה.
לא פשוט לדעת שאני לא באמת יכולה לעשות משהו כדי לעזור להם.

אני כן יכולה להבטיח לכם שב20% האחרונים זכיתי לפגוש שוב את ראיין וג'יימי שכל כך אהבתי.
ואוו - כמה שהתגעגעתי אליהם.
אבל הדרך אליהם הייתה לא נעימה, קשה ומאד מאד כואבת.

בשורה התחתונה,
יש כאן ספר שמציג מציאות, 
זוג לא טרי, לא מתרגש, שהשגרה מכבידה עליו.
ויש רצף אירועים רעים.
מאד מציאותי, מאד כואב.
4 כוכבים, על האומץ להעביר זוג כזו דרך. אבל רציתי לתת פחות, כי זה כבר היה קשה מדי. פשוט לא נעים לי להוריד להם ציון..

הערה: הספר הזה מסכם את הדואט של Him וUs ובעצם סוגר את סיפורם של ראיין וג'יימי. קיים ספר נוסף בשם Good boy על אחותו של ג'יימי, שמתחיל בסוג של אפילוג לדואט הזה.
כרגע הוא לא על הכוונת שלי.

Us (Him Book 2) by [Bowen, Sarina, Kennedy, Elle]

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury