אש פראית (המורשת הנסתרת 3) - אילונה אנדרוז // Hidden Legacy #3 by Ilona Andrews

 ★★★★

לסקירתי על שני הספרים הקודמים בטרילוגיה 

לסקירתי על הספר הבא, ספר 3.5 בסדרה

לסקירתי על הספר הרביעי בסדרה

לסקירתי על הספר החמישי בסדרה

כשסיימתי את שני הספרים הקודמים בסדרה, לא יכולתי להוציא אותם מהראש. התחלתי לקרוא ספרים מדהימים אחרים, אבל שום דבר לא עזר. רציתי עוד מנבדה ורוגן.

שמחתי כשהספר השלישי יצא בתאריך שהובטח, והסתערתי עליו כאילו הוא המפתח לכל הצרות שלי.




אז מה יש לנו כאן? (בלי ספוליירים, נשבעת)

עלילתם של נבדה ורוגן ממשיכה, כאשר החלטות חשובות שהתקבלו בספרים הקודמים מקבלות התייחסות. אנחנו מלווים את נבדה בעודה חוקרת העלמות של קוסם עליון מבית חשוב. הוא לא סתם קוסם עליון, הוא במקרה בעלה של האקסית של רוגן. חברתינו האקסית תקבל במה בספר הזה - ותוציא אתכם מדעתכם (וגם את נבדה).

אז מה יש להגיד שעוד לא נאמר?

אני מרגישה שאין לי הרבה להוסיף על מה שאמרתי בסקירה על שני הספרים הקודמים. כי באמת ובתמים, מדובר באחת הסדרות הטובות שקראתי. נבדה גיבורה ראשית מעולה, חזקה, מקצועית וכל כך עצמאית. שום התאהבות לא תשנה אותה, לא משנה כמה מהמם ומגונן הבחור בו התאהבה.

המשפחתיות מקבלת בספר הזה פוקוס אפילו גדול יותר, אנו צוללים לתוך עולמם של משפחת ביילור ומכירים יותר לעומק כל דמות ודמות. מדהים שכל דמות הצליחה להפתיע אותי יותר ויותר. זה כמובן מכין אותנו לספרים הבאים בסדרה אשר יתמקדו דווקא בקטלינה, אחותה של נבדה.

מודה שהאקסית של רוגן הייתה דמות מעצבנת לא במובן החיובי של המילה, היא הוציאה אותי מדעתי והתמימות של רוגן בכל הנוגע אליה - הייתה מעט לא אמינה.

העלילה בספר הזה מקבלת מקום ענק, והזוגיות היא תבלין מיוחד שנוסף לעלילה המורכבת. היו שם כמה סצנות מדהימות, לוהטות ומטריפות של נבדה ורוגן. פיצוי הולם על ה Slow burn המוגזם בשני הספרים הראשונים.

אז מה הלאה?

עוד לא החלטתי. יש את הנובלה שמקשרת בין הסיפור של נבדה וקטלינה (הנובלה מתעסקת בחתונה של נבדה ורוגן, אבל אמורה לשמש מעבר נח בין העלילות), משם כמובן אפשר להמשיך לסיפורה של קטלינה בספרים 4-5 (אמור לצאת גם ספר שישי).

או שאני יכולה להיגמל. לחוות תסמיני גמילה לא פשוטים, מחסומי קריאה ולנסות למצוא את היעד הבא שלי.

טרם החלטתי.

אבל דבר אחד בטוח,

הקהל הישראלי זכה לקבל בתרגום מצויין שלושה ספרים מטורפים. אל תגידו שאתם לא אוהבים פנטזיה (כי גם אני לא אוהבת) ואל תגידו שזו סדרה ואתם מפחדים להתחיל. הסיפור של נבדה ורוגן נסגר. יש המשך לספרים הבאים, אין מה לעשות - ככה זה.

תפסיקו לחפש תירוצים ולכו לקרוא את זה מיד!


לסקירתי על שני הספרים הקודמים בטרילוגיה 

לסקירתי על ספר 3.5 בסדרה

לסקירתי על הספר הרביעי בסדרה

לסקירתי על הספר החמישי בסדרה

לרכישת הספרים

לסדרה המלאה בגודרידס 




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses