להבת ברקת (המורשת הנסתרת 5) - אילונה אנדרוז // Emerald Blaze (Hidden Legacy #5) by Ilona Andrews

★★★★☆

לסקירתי על ספרים מספר 1 ו2

לסקירתי על ספר מספר 3

לסקירתי על ספר מספר 3.5

לסקירתי על ספר מספר 4

את זעקותיי שמעו בכל תל אביב.

בזמן בישולי השישי, הספר החמישי של הסדרה שהכי אהבתי בשנת 2020 - נגמר.

ההמשך (ספר מספר 6, הסוגר את הטרילוגיה על קטלינה) יראה אור איפשהו בשנת 2022.


בסקירה על הספר הרביעי, סיפרתי לכם שקטלינה דמות מעולה.

היא הרבה פחות קשוחה מנבדה. פחות עיקשת, יותר פתוחה לעזרה ובעצם יותר אנושית

סיפרתי לכם שהעלילה מזכירה מאד את הטרילוגיה של נבדה, אבל שהדמויות כל כך שונות - שפשוט הפסקתי לשים לב לדמיון.

כל אלו נכונים גם לספר הזה.

את הספר שמעתי באודיו, הקריינית מדהימה
את הספר שמעתי באודיו, הקריינית מדהימה

לגבי אלסנדרו, סיפרתי לכם שהוא מקסים אבל אני לא מצליחה להתאהב בו. בספר הזה פגשתי צד אחר שלו והוא באמת מהמם. לא התאהבתי, אבל נהנתי מכל דקה שהוא הופיע בה.

איזו סדרה מעולה.

אני באמת מעריצה את הסופרים האלו (על זה שהם בעל ואישה שמצליחים לעבוד ככה יחד) ועל העלילות המטורפות, האינטליגנטיות שמסופרות בצורה כל כך פשוטה ונקייה.

באמת שאני לא אוהבת פנטזיה. ניסיתי לקרוא כל כך הרבה. אבל רק עם הסופרים האלו משהו קרה.


עבר מעל לשבוע מאז שסיימתי את הספרים ואני עדיין באבל. לא מסוגלת לקרוא כלום ולא מפסיקה לחשוב על הסדרה.

מה אני אעשה עכשיו???

4 כוכבים.

תקראו. תקראו. תקראו.

נ.ב: אומרים שהנובלה (ספר 3.5) לא באמת חשובה, ושהיא פחות טובה. זה נכון שהיא פחות טובה. זה לא נכון (בעייני) שהיא לא חשובה. אל תדלגו עליה. היא קיבלה משמעות רבה בספר הזה.

לסקירתי על ספרים מספר 1 ו2

לסקירתי על ספר מספר 3

לסקירתי על ספר מספר 3.5

לסקירתי על ספר מספר 4

לסדרה המלאה בגודרידס



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee