Ever After (Forbidden Love) - Riley Hart, Christina Lee // אושר ועושר - כריסטינה לי, ריילי הארט

 ★★☆☆
סיפור אהבה בסגנון אגדה, נסיך ומשרת, כןכן, שני גברים😍


הנסיך והמשרת:
קאסיוס (קאס) הוא משרת בארמון המלוכה של אברגרין (Evergreen), כשהמשרת הקבוע של הנסיך מריק עוזב, קאסיוס נכנס לנעליו הגדולות במטרה לפרנס את משפתחו שחיה מחוץ לעיר.
מריק הנסיך, כמו כל נסיך מהאגדות, הוא בחור יפהפה שאוהב להתנדב, אוהב ילדים וסוסים. רק נותר לו... להעמיד יורש לבית המלוכה, ובשביל זה הוא יצטרך להתחתן. עם אישה.

את הספר שמעתי באודיו באנגלית


האהבה שלא תוכל לקרות:
קאסיוס הוא גיי שלא מתבייש במיניות שלו, אם כי היא לא מאד חוקית באברגרין.
הנסיך מריק מאד נמשך לקאס אבל האהבה שלו לגברים תעמוד בדרכו לילד ותאכזב את כל המשפחה.

האהבה הנכזבת (שלי):
עד 70% מהספר הייתי מאוהבת. היו לי פרפרים בבטן.
לא מדובר בסלואו ברן, די מהר קורה משהו בינהם ולמרות זאת המתח נשמר ונהנתי מכל שנייה.
ואז משהו קרה, לא רציתי להמשיך לקרוא.
בא לי להגיד שזה נפל לקלשאות, אבל כל הקטע באגדה הוא קלישאות.
אבל הקסם פג, כאילו הייתי תחת כישוף שפשוט נעלם פתאום.
משהו במתח בינהם, ב"כן יכולים להיות יחד/לא יכולים להיות יחד", ההתחייבות החוזרת והחופרת של "זו תהיה הפעם האחרונה שלנו יחד" הרגשתי שאנחנו חוזרים ללופ הזה יותר מדי פעמים.

לא היה לי כח אליהם יותר, ולקח לי חודש לסיים את ה30% האחרונים.

זה כל כך חבל.

אז אם לסכם:
רוב הספר פשוט קסום, זה רעיון מהמם להפוך אגדה לסיפור אהבה בין שני גברים.
הביצוע היה מעולה עד שהוא הפך למעייף וגרוע.
ל70% הראשונים אני נותנת 5 כוכבים.
ל30% האחרונים אני נותנת 2 כוכבים.

ואני חייבת לתת קרדיט לתמונות בקולאז, הן נלקחו מתוך אגדה גאה מצויירת שניתן לרכוש פה


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury