אבדון מטלטל (דרקונים בשמי סיאטל #4) - לינדזי ברוקר

 ★★★★★
החדשות הטובות: 
גם בספר הרביעי בסדרה אני ממש נהנת. 
החדשות הפחות טובות: 
הספרים הבאים עוד לא תורגמו
החדשות הפחות פחות טובות: 
הם עוד לא שכבו 


התחלתי באנטי:
הסדרה הזו של דרקונים בשמי סיאטל התחילה אצלי באנטי גדול. 
אני לא אוהבת דרקונים וזה היה נשמע לי פשוט יותר מדי פנטזיה. 
אבל במשך ארבעה ספרים הספקתי להתאהב בדרקון
לרצות להיות חברה של טיגריס ופשוט להיסחף לעולם קסום. 

חיוך שלא יורד:
חוש ההומור בסדרה הזו מופלא. 
אני צוחקת מלא, מסמנת דיאלוגים שנונים אינסופיים
ובכללי הדרך בה הסופרת מספרת סיפור היא פשוט מענגת. 

עוד הרפתקה:
בספר הזה אנחנו עדים לעוד הרפתקה ועוד משימה שיש לואל הלוחמת נגד יצורים קסומים שפולשים לעולם שלנו. 
רק שהפעם נוספים לשם עוד רבדים: 
הבת שלה נכנסת לתמונה, האקס המתכנת שלה גם שם, זב הדרקון האטרקטיבי ביותר בעולם הופך להיות ממש בעל ברית שלה. 
אנחנו פשוט זוכים להכיר עוד ועוד את הגיבורים שבסדרה ואני חייבת להגיד שזה פשוט מצויין ושומר על רמה בין הספרים (שזה מאד נדיר). 

סלואו ברן מוגזם:
החיסרון היחיד זה שמדובר בסולאו ברן אכזרי ברמות. 
4 ספרים!!! 
זה כבר מוגזם.
אני חייבת שיקרה ביניהם משהו המתח הזה לא בריא לאף אחד מאיתנו ובטח גם לא להם. 
אל תפספסו את הסדרה הזאת אני הולכת להמשיך לשמוע באודיו את הספרים הבאים.
5 כוכבים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

נאחזת בקרח - Spinning Out - ביקורת סדרה