אמת מתעתעת (דרקונים בשמי סיאטל #3) - לינדזי ברוקר

★★★★★
מה עוד נותר לי להגיד על הסדרה הזו?
שימו לב: מדובר בספר שלישי בסדרה, חובה לקרוא לפני את הראשון והשני.

זה רק משתפר!
מספר לספר - אני נדהמת מכמה העלילה רק משתפרת.
כל דמות הופכת מעולה יותר (וגם מצחיקה יותר, בדרכה שלה).
הכתיבה נהדרת.
ההנגשה של הקרבות, היצורים הקסומים והקשרים בינהם כל כך ברורים.
המתח בין ואל הלוחמת לבין זב הדרקון עולה מספר לספר.

בעצם, בואו נדבר על המתח בינהם.
לא הכרתם את המושג "סלואו ברן" (בעירה איטית) לפני שקראתם את הסדרה הזו.
גם בסוף הספר השלישי - אני עדיין מחכה.
הכתיבה גאונית, כל פעם נותנת לנו קצת (ממש קצת), משאירה אותנו עם רצון לעוד.
ולמרות שכל מה שרציתי זה שכבר יקרה בינהם משהו,
העלילה (הלא רומנטית) השאירה אותי מרוכזת ומרותקת.

כנגד כל הסיכויים:
זו באמת סדרה מבריקה.
יש בה כל מה שלא עובד לי בדרך כלל,
אני לא יודעת מי כישף את דפי הספרים האלו.
אבל אני רק רוצה מהם עוד עוד.
ממשיכה לרביעי.
רוצה עודדדדדד
5 כוכבים



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

נאחזת בקרח - Spinning Out - ביקורת סדרה