The Wives - Tarryn Fisher // טרין פישר

★★★★☆
ברגע שתפתחו את הספר, הדופק שלכם יעלה.
הבעיה היא שהוא יעלה עוד ועוד וכל פעם שתחשבו, אולי די? תגלו שלא.

הספר צפוי לצאת בעברית בהוצאת הספרנית, וגם נקנה ע"י אמזון פריים ויהפוך לסדרה


על הספר:
חמישי (כן, לגיבורה קוראים "חמישי", Thursday
) נשואה לסט. 
אבל יש עוד שתי נשים נוספות שנשואות לו. הן לא נפגשו מעולם.
כולן מודעות לסיטואציה ועושות הכל כדי להיות עם הגבר שהן אוהבות. 
אבל ברגע שחמישי מגלה בטעות את השם של אחת הנשים, 
כדור שלג גדול מתחיל להתגלגל ואי אפשר לעצור אותו.

טירוף.
זה אחד הספרים הכי מטורללים שקראתי
הטוויסטים בו חולניים, הזויים ולא צפויים.
רמת הטירוף שם גבוהה מאד.
כזו שמצד אחד לא מאפשרת לעזוב את הספר ומהצד השני קצת מתישה.

טוויסטים:

יש הרבה מהם, כל אחד משמעותי מאד וצובע את הספר בצבע אחר.
את חלקם אהבתי ואת חלקם פחות.
וצריך להודות - הכי פחות אהבתי את הסוף.

זו חווית קריאה מורטת עצבים:

כמו בכל הספרים של טרין יש שם אהבה שגורמת לאנשים לטירוף.
אבל אין פה טיפת רומנטיקה.
זה ספר מתח
בקצב גבוה.
הוא החזיק אותי במתח עד לשנייה האחרונה
סיימתי אותו ממש מהר. 
הוא לא הפסיק להפתיע אותי. 
אבל לא כל ההפתעות היו מספיק טובות בעייני. 

לסיכום:
הוא גורם לך להרגיש מטורפת, משוגעת ופרנואידית. 
כי הוא ספר מתח טוב, אבל לא מושלם. 
אני נותנת לו 3.75 כוכבים.

לסקירות שלי על ספרים אחרים של טרין פישר:


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

נאחזת בקרח - Spinning Out - ביקורת סדרה