סודות החרב #3 (דרקונים בשמי סיאטל #9) - לינדזי ברוקר // Secrets of the Sword III - (Death Before Dragons #9) - Lindsay Buroker

★★★☆☆
אני לא מאמינה שאני כותבת את זה,
לראשונה בחיי - סיימתי סדרה של 9 ספרים.


כן אבל....
אתם יודעים כמה נהנתי ממנה,
כתבתי בכל סקירה שכל ספר הצליח באופן קסום להתעלות על קודמו.
אבל חשוב לי להתייחס לספר הספיצי הזה (הרי זו סקירה של ספר 9), שהיה ממש פחות טוב.

ה-משימה:
בכל ספר יש משימה גדולה,
הרפתקאה שמובילה את העלילה.
בכל ספר היא מסובכת יותר, מפחידה יותר ומותחת יותר.
הספר הזה מתמקד בעיקר בארגוני החתונה, שרמת האנדרלין בהם נמוכה בהרבה.

פחות...
היו קטעים ממש משעממים,
ולראשונה הרגשתי שרוב הספר בהחלט מיותר.
הדמויות כמובן עדיין מתפתחות אבל בהיעדר אירוע גדול שמחזיק את העלילה, 
ההתקדמות שולית וקצת משעממת.

למרות זאת:
עדיין חובה לקרוא, זה ההאפי אנדינג שכולנו חיכינו לו.
אבל באמת,
חתונות לא כל כך מרגשות אותי,
לא במציאות ולא בספרים.
ופה סבלתי מהיעדר ריגוש.

בונוס:
באודיו חיכה בסוף הספר התשיעי סיפור קצר לכריסמס, (ספר 8.5)
הוא היה מקסים ממש וגרם לי לסיים בחיוך.
זו סדרה מדהימה.
משתפרת מספר לספר (למעט ספר מספר 9)
אבל לא אשקר, זו הייתה מחויבות ממש ממש קשה.
3 כוכבים לספר הזה
אבל 5 כוכבים לכל הסדרה יחד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

נאחזת בקרח - Spinning Out - ביקורת סדרה