שחרר אותי - ג' קנר

לקראת צאתו של הספר השלישי והאחרון בסדרה החלטתי להביע את דעתי עליו.

את הסקירה אפתח בשאלה: מה הייתם עושים תמורת מיליון דולר?

הוצאת מטר הוציאה את סדרת הספרים האהובה עליי בז'אנר, סדרת קרוספייר, והציבה לעצמה סטנדרט גבוה מאד של ספרים. 
זה היה לקראת יולי שהחלטתי לגשת לפסיכומטרי, שם נדרשתי לקרוא ספר באנגלית. הבנתי שהסיכוי היחיד שלי להצליח להתמודד עם ספר באנגלית הוא אם הספר השתייך לז'אנר הרומנטי. סמכתי על הוצאת מטר וקניתי את הספר באנגלית ומודפס (שילוב לא מוצלח במיוחד). כל כך התלהבתי מכמה שזה זול אז קניתי את כל הטרילוגיה.

הספר מתחיל מדהים. נסחפתי לתוכו מהר מאד.
אהבתי מאדדד את הבחירה של הגיבורה הראשית, ניקי. ניקי סיימה בדיוק תואר כפול בהנדסת חשמל ומחשבים (מצחיק, בדיוק התואר שאני נרשמתי אליו) והיא מתחילה עבודה חדשה רחוק מהבית.
היא פוגשת בערב השקה את המיליונר החתיך דמיאן סטארק.

בניגוד לרוב הספרים בז'אנר ניקי מכירה את דמיאן מלפני,אומנם לא באופן אישי, היא סוג של מעריצה שלו, מעריכה את הדרך שעשה ורוצה ללמוד ממנו.
דמיאן גם מכיר את ניקי, הרבה לפני שהיא הכירה אותו.
היה שם משהו עצור שזכה להזדמנות פז להתפרץ. 

דמיאן מציע לניקי הצעה (קצת מגונה) שבתמורה להסכמתה תקבל ממנו ניקי מיליון דולר.
הספר מתקדם בקצב סוחף ואז בשיא הוא נעצר מתחיל לדעוך. למה? כי ניקי נהיית קלה מידיי, דמיאן נהיה משעמם מידיי והאקשן נגמר. מה בעצם קרה פה?

הסופרת בנתה ספר עתיר פוטנציאל ואז נפלה למלכודת הקלישאה. משהו מתסכל את איש העסקים המהולל, הוא מוציא את זה על ניקי. ניקי החזקה הופכת לסמרטוט ומנסה לתקן אותו ולעזור.
ומפה... איבדו אותי. הכל היה צפוי ומשעמם.

זה קורה לקראת סוף הספר כך שאת רובו קראתי בשניות. אבל לשני כבר לא המשכתי (תזכורת לעצמי: בחיים לא לקנות טרילוגיה לפני שקראתי את הראשון, בטח שלא באנגלית).

הספר זכה לשבחים בכל העולם, בעיקר הספר השני בסדרה. אבל לטעמי אין בו שום דבר חדש. המון פוטנציאל ופספוס גדול מאד.
לכו תדעו מה אני הייתי עושה בשביל מיליון דולר....

משהו קטן לסוף, אמא שלי הייתה סקרנית מה אני קוראת באנגלית. העברתי לה את הספר וקרה לה בדיוק אותו דבר!
הסימנייה רצה מהר בין העמודים ולקראת הסוף היא האטה את הקצב והאטה והאטה...

אני סקרנית לשמוע דעות נוספות עליו, ובעיקר המלצות האם כדאי להמשיך לשני או להשקיע את זמני בספרים אחרים.





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee