חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

 ★★★★★

"הספר השני יותר טוב" זה מה שכולם כתבו לי.
ואין ספק שכולם צדקו. בענק. 

אחרי שעברנו את בניית העולם המייגעת והאיטית של הספר הראשון,
אנחנו מתחילים סוף סוף את העניין האמיתי.
הכל קורה בספר הזה, פוליטיקה, דרמות, כוחות, פוסט טראומה והמון רומנטיקה.

החוויות מהספר הראשון משנות הכל:
הן משנות את הדמויות, את מאזן הכוחות ואת הרגשות של כולם.
פיירה המעיקה נהיית פחות מעצבנת (עדיין מעצבנת), אבל היא מתבגרת.
דמויות חדשות ומדהימות נכנסות לתמונה
והרומנטיקה.... אוי הרומנטיקה....

מה לא אהבתי?
  •  שחור ולבן, רצח אופי של ממש. הסופרת ממש ביצעה רצח אופי נוראי באחת הדמויות. זה היה במטרה להקל על הקוראים בחירה קשה שהולכת לקרות. אבל לדעתי זו ותרונות שלה וממש חבל שעשתה את זה.
  • לדעתי יש מקום לשיפור בכתיבת עולם הפנטזיה, הספר מעולה אבל משהו בפנטזיה מרגיש לא מלוטש.
דברים טובים נוספים:
  •  חבורה חדשה ולוהטת, באמת לוהטת נכנסת לתמונה והשאירה לי המון טעם של עוד
  •  הרומנטיקה וואווווווווווו
  •  היא כתבה את גבר החלומות ונתנה לי להתאהב בו בלי שליטה
  •  העומק הגיע ללא למעט דמויות וחיכיתי לזה
  •  נשארתי עם טעם של עוד 
לסיכום,
אני קצת בהלם שאחרי ספר בינוני כמו הספר הראשון, הגיע הספר המעולה הזה.
שרה ג'יי מאס כותבת רומנטיקה מדהים 
ואנחנו כבר בעולם שלה, למדנו את החוקים - והגיע הזמן פשוט להנות.
הקצב גבוה, הדמויות החדשות מדהימות
ונהנתי כל כך!!!
4.5 כוכבים



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

נאחזת בקרח - Spinning Out - ביקורת סדרה