חצר של להבות כסופות (חצר של ורדים וקוצים #4) - שרה ג'יי מאס // A ​Court of Silver Flames (A Court of Thorns and Roses Book #4)

★★★★★

זה אחד הספרים הכי טובים שקראתי.
סיפור אהבה יפהפה, דמויות שעוברות תהליך, העצמה נשית, פגיעות מהעבר
סקס לוהט ברמות, פנטזיה במידה הנכונה ואקשן בדיוק כשצריך אותו.

הספר הוא הספר החמישי בסדרת "חצר של ורדים וקוצים".
הוא על גיבורים אחרים, נטסה וקסיאן.
חייבים לקרוא את הספרים הקודמים (לצערי) כדי להגיע אליו.

הגיבורה הראשית:
נסטה, אחותה של פיירה (הגיבורה הראשית בארבעת הספרים הקודמים), 
היא בחורה קוצנית, כעוסה ובעלת יצר הרס עצמי מפותח.
היא פוגעת בכל מי שקרוב אליה והמצב שלה מדרדר מספר לספר.
במטרה להציל אותה מעצמה - מכריחים אותה לעבור לגור במגדל עם אינסוף מדרגות, להתאמן עם קסיאן (הגנרל של הצבא) ולעבוד בספריה.
כל הקוצים שלה נשלפים, הכעס יוצא על כולם, בעיקר על קסיאן.

התהליך שהמיס אותי:
קסיאן עושה בדיוק את מה שנסטה צריכה, מושיט את ידו - גם כשהיא בועטת וכועסת.
הוא פה כדי להכיל אבל גם כדי ללמד אותה להגן על עצמה.
נסטה גם אוהבת לקרוא סמאט וכשהיא מוצאת את עצמה בספריה מוקפת בבנות שעברו פגיעות קשות,
הקשר שנוצא בינהן הוא חברות חזקה מאין כמותה.

נסטה וקסיאן:
אחד הזוגות הכי לוהטים שיצא לי לקרוא עליהם
הסקס קיים בערימות, הוא מפורט, הוא קשוח והוא מדויק לשניהם.
הזוגיות שלהם מדהימה.
היא מתפתחת בקצב הנכון
יש עליות ומורדות בדיוק איפה שצריך.

העצמה נשית:
החברויות הנשיות בספר הזה מקבלות מקום אדיר,
נשים שמחזקות ומרימות זו לזו.
חברות כל כך כנה. 

לסיכום:
כל הגיבורים בספר הזה עוברים תהליך.
הרומנטיקה בו עושה פרפרים בבטן ברמה שקשה להשתחרר ממנה.
נהנתי מכל שנייה מהספר הזה
ובאמת, כואב לי הלב שאתן צריכות לקרוא 4 ספרים (לא אחידים ברמתם) כדי להגיע אליו.
הוא אחד הספרים הכי מעולים שקראתי.
5 כוכבים.

לסקירה שלי על הספר הראשון, חצר של ורדים וקוצים
לסקירה שלי על הספר השני, חצר של ערפל וזעם
לסקירה שלי על הספר השלישי, "חצר של כנפיים והרס"
לסקירה שלי על ספר 3.5, "חצר של אור כוכבים וכפור"



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

The Housemaid #1 (The Housemaid #1) - Freida McFadden

איך לצפות בסדרה confess?

סינדר - מריסה מאייר (תולדות הלבנה #1)