הגבר הזה- ג'ודי אלן מלפיס

*הסיקור מיועד לגברים ולנשים אך הספר, כנראה שרק לנשים*
אני חושבת שזה הספר האירוטי המדובר ביותר בחודש האחרון. בעיקר בגלל צאתו של הספר השני בסדרה.
הספר הזה מכיל את כל המאפיינים של ספר אירוטי טיפוסי:
* הוא ממש עשיר
* הוא מתאהב בה בלי סיבה מוצדקת
* הוא רוצה אותה ורק אותה
* הוא ממש טוב במיטה
* הוא ממש חתיך
* יש לו צלקות על הגוף ועבר אפל שהוא לא מדבר עליו.
מה שמעניין אותי, זו דווקא הבחורה, שהיא יכולה להיות אפסית מושלמת או גיבורה חזקה ומעוררת השראה.
במקרה הזה היא אפסית.
הסיפור הזה דומה לכל הסיפורים, רק שפה הגבר חצוף בצורה מיוחדת.

הספר זכה לביקורות אוהדות בקרב הנשים, הפך לרב מכר של הניו יורק טיימס, ואני... לא מצליחה להבין על מה כל המהומה.

בקרוב אעדכן איך הספר השני...

נקודה קטנה שראוי לציין, הספר יצא בהוצאת א(ה)בות, התרגום של הספר יוצא מן הכלל.
תרגום ספר אירוטי הוא אתגר לא פשוט בכלל. מילים קשות, סלנג, קללות.
באופן יוצא דופן, לא הרגשתי שאני קוראת ספר מתורגם - אלא ספר שנכתב בעברית.
אני חושבת שזו עבודת התרגום הטובה ביותר שנעשתה בז'אנר. 

לסיקור שלי על הספר השני בסדרה - בידיו של הגבר הזה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

אש לוהטת & אש קרה (המורשת הנסתרת 1,2) - אילונה אנדרוז // Hidden Legacy #1, 2 by Ilona Andrews