בוא כמו שאתה - רון דהן

אתמול סיימתי אותו, אבל הייתי צריכה דקה לעצמי לנשום, לעכל, להבין.
הספר הזה ייחודי מאד בקרבה שלו למציאות. הוא מספר על אנשים רגילים, שחיים חיים מוכרים שנח להזדהות איתם. אבל הספר הזה סובב סביב סיפור נערותם של הגיבורים, מעגל שנשאר פתוח ושינה את חייהם.
השפה שבה הספר כתוב ייחודית גם היא, שונה, פשוטה ומורכבת באותו הזמן. הרגשתי כאילו המחשבות של הגיבור יוצאות מהראש שלי ולא מדפי הספר. הדרך שבה הדברים הפשוטים מוצגים שם..שום דבר לא מובן מאליו.
אני מאמינה שספר טוב, הוא ספר שמעורר הזדהות או סקרנות, בספר הזה חוויתי את שניהם. יכולתי למצוא שם חברת ילדות שנעלמה, אהבה ישנה, פינות שהשארתי פתוחות. והסקרנות... מה היה קורה אם ואיך נסגר המעגל.
היה לי קשה לסכם, למצוא את המילים. מקווה שהבנתם...
ממליצה בחום!


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

אש לוהטת & אש קרה (המורשת הנסתרת 1,2) - אילונה אנדרוז // Hidden Legacy #1, 2 by Ilona Andrews