בידיו של הגבר הזה - ג'ודי אלן מלפיס

אני רותחת.
נתתי לספר הבא בסדרה הזדמנות שנייה לתקן את עמדתי לגבי הספר הראשון, הביקורות היו מדהימות ואני יותר מהכל רציתי חוויה מתקנת.
בפעם הקודמת סיפרתי לכם על כוחה של האישה בספרות האירוטית. אם בספר הקודם לא היה לה כח בכלל, אז בספר הזה היא הייתה כמו חרק קטן שנאבק ברשת של עכביש ורק מסתבך יותר.
"אצל מי הכח?" "אצלך".
לספר הזה היו אינסוף הזדמנויות להתרומם, לעניין, למתוח. אבל המתח לא הספיק להבנות והיא ישר סלחה, נכנעה, נשברה.
הגעתי למצב שרציתי להעיף אותו ממני אבל כל הזמן הייתי צריכה לקחת הפסקה להרגע.
תכננתי לקרוא ספר רומנטי נפלא אחרי הספר הזה, אבל אני צריכה הפסקה.
הספר הבא שאקרא לא יהיה רומנטי, אני חייבת מנוחה. להתגעגע לז'אנר.

מה שכן, התרגום מעולה. כמו שאמרתי על הספר הקודם. נעשתה פה עבודה יוצאת דופן.

לרכישה:

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

אש לוהטת & אש קרה (המורשת הנסתרת 1,2) - אילונה אנדרוז // Hidden Legacy #1, 2 by Ilona Andrews