הכחול שבעינייך -ג'וד צ.

לספר הזה יש מקום של כבוד אצלי,  הוא הספר הישראלי הראשון שקראתי בדיגיטלי, והספר האירוטי הראשון שקראתי בעברית.
אבל הספר הזה הרוויח הרבה כבוד גם בלי זה.
הספר הזה ייחודי בהמון מובנים, נדיר למצוא סופרת שמקבלת החלטה אמיצה לכתוב ספר יחיד ולא טרילוגיה. נדיר לקרוא ספר אירוטי שמשלב בתוכו ציניות מצחיקה ומרעננת, נדיר לקרוא ספר אירוטי שעלילת הצד שלו מעניינת בדיוק כמו הקטעים האירוטיים, והכי נדיר בעיניי זה למצוא ספר שבו הדמות הנשית היא חזקה, עוצמתית, לא מתפשרת, לא נופלת לרגליו של גבר ומעוררת הזדהות והערצה.
אז בטח כבר הבנתם שאני ממש ממש ממליצה על הספר. נהנתי מכל דקה (למרות שמרוב שנהנתי סיימתי אותו בערך בדקה).
ועכשיו קצת על העלילה, מיקה בחורה בת 24 שעברה לא מעט בכלל בחייה, התאהבה בילדותה באריק, החבר הכי טוב של אחיה (הוא בן 34 דרך אגב). אהבתה אליו לעולם לא זכתה להתממש ואריק נעלם לה ועבר לחו"ל. מיקה המשיכה בחייה ונפגעה ממערכות יחסים כושלות בה לא הוערכה כמו שצריך (וברצינות, היא הדמות שאני הכי מעריכה מכל הספרים שיצא לי לקרוא בז'אנר).
המפגש בין מיקה ואריק מתרחש במקרה, בזמן הכי לא צפוי. מיקה בחורה כל כך אמיצה (לא אספר מה קרה כדי לא להרוס) והספר עוקב אחרי הקשר שלהם.
אבל זה ממש לא נגמר בזה, לאריק יש עבר, מטענים ואויבים שרכש לו בעת שהותו מחוץ לארץ והם רודפים אותו לארץ ומסכנים לא רק את הקשר שלו עם מיקה, אלא את מיקה עצמה.
מה שאהבתי יותר מהכל היה שמיקה לא נתנה לאריק להסתיר ממנה, כשהיא הרגישה שהוא מסתיר היא פעלה באומץ ייחודי שלא יצא לי לפגוש לפני.
הספר מותח עד העמוד האחרון, מעניין ומעורר השראה.
מאד אהבתי!
נקודה חשובה לסוף, כשיש ספר אחד בסדרה אי אפשר שלא להשאר עם טעם של עוד, בגלל זה נפתחה קבוצה סודית שם עולים קטעים צינים, מצחיקים, רומנטיים וייחודים שלא מופיעים בספר. היא נקראת "אחרי הכחול שבעינייך", אז מי שסיימה, זה המקום בשבילכן!

חשוב לציין, ג'וד הוציאה את הספר בהוצאה עצמאית (משמע, לא ניתן להשיג בסטימצקי או בצומת ספרים). ניתן לרכוש את הספר דרך ג'וד או דרך אתר אינדיבוק (במודפס או דיגיטלי).

תגובות

  1. היי...איך אפשר לרכוש את הספר מודפס..הכחול שבעינייך

    השבמחק
    תשובות
    1. ממה שהבנתי מהסופרת, אין יותר עותקים מודפסים של הספר.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

אש לוהטת & אש קרה (המורשת הנסתרת 1,2) - אילונה אנדרוז // Hidden Legacy #1, 2 by Ilona Andrews