חצויה - אורית פיטקין

אני לא יודעת אם זו הייתה הכריכה המהממת או הביקורת המשוגעת ברשת שגרמו לי לקרוא את הספר. אבל גם הכריכה וגם הביקורת לא הכינו אותי למה שעמד לבוא.
הספר חצויה מתאר את חייה של איזבלה, אישה מוכה. 
אף פעם לא הבנתי איך אישה מגיעה למצב כזה, איך היא לא בורחת, מה מחזיק אותה שם.
הספר נותן הצצה לחיים מעיניים של אישה כזו. הוא משלב סיפור מותח ומלא עלילה וסיפור על אהבת אמת נקייה.
אם להיות כנה, היה לי קשה להתחבר לספר. הוא כתוב מצויין והעלילה בו מעולה, אבל הדמות של איזבלה לא עוררה אצלי הזדהות ואני גם לא מכירה אף בחורה כזאת.
אני יודעת שבנות שקראו את הספר מצאו את החברה, השכנה או אפילו את עצמן בדמות.
בעיניי, הספר הזה מכיל בתוכו מסר חשוב, מסר שלא מקבלים בדרך כלל מספר. איזבלה יכולה להיות כל אחת מאיתנו ועלינו להשאר ערניים ולחפש אותה על מנת למנוע ממקרה כזה לקרות שוב.
אז כמו שם הספר, גם אני חצויה לגביו. אבל אני ממליצה לקרוא ולהחליט לבד, כי גם אם לא תתחברו עד הסוף, העלילה לא נותנת מנוח וכמו שכבר אמרתי.. המוסר חשוב מאין כמותו.

חשוב לציין שאורית פיטקין הוציאה את הספר הזה בהוצאה עצמאית, את הספר ניתן לרכוש ישירות ממנה
או באתר אינדיבוק (שם ניתן רכוש גם את הפורמט המודפס וגם את הדיגיטלי).

נקודה נוספת, לאחרונה הוציאה אורית ספר נוסף, הוא נקרא "אוסף רגשות" והוא מתאר את הסיפור מנקודת מבטו של איתן.
עוד לא קראתי אותו אבל כרגע הוא ניתן חינם בפורמט דיגיטלי באינדיבוק,

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee