מאד ויין - טרין פישר

אני צריכה לפרוק, הגעתי היום לצבא אבל בעצם לא הייתי שם.. אני יודעת שאני אמורה לעבוד, להפיק תועלת כלשהי אבל הייתי חייבת לסיים את הספר.

בחיים לא הרגשתי ככה בגלל ספר, אני מנותקת וחווה מהצד חוויות שמישהו כתב. אבל לא פה.
אני לא יודעת מה יש בסופרת הזו, מה היא עברה בחייה שאיפשר לה ליצור עלילה שונה כל כך.
שונה ממה שהכרתי, שונה ממה שאי פעם הצלחתי לדמיין.
צריך אומץ, יצירתיות, רוח שינוי. הכל נשמע כל כך בנאלי, אבל לא הספר הזה.
היא יצרה דמות ראשית רחוקה משלמות, אבל המילה מורכבת גם לא תואמת אותה. היא פשוט.. פשוט… עוף מוזר.מישהי שנחתה מעולם אחר, נוצרה מנשמה של מישהי שרואה את העולם שלנו אחרת.

לא אגיד אפילו מילה נוספת על הספר הזה (אולי כדי לגרום ללב שלי להפסיק לדפוק ככה), רק אמליץ לכם לחוות את החוויה הזו, את הסופרת הכל כך מיוחדת הזו, את הכתיבה הלא שגרתית
ותתכוננו למסע… זה הולך להיות קשה.



זה מה שכתבתי בשנייה שסיימתי אותו,
עכשיו אחרי שקצת נרגעתי אספר לכן על הספר.
גיבורת הספר היא סנה, סופרת מצליחה שעברה לא מעט בחייה.
סנה מתעוררת בבית מוקף שלג שדלתו נעולה, היא לא זוכרת איך הגיעה לשם ואפילו לא מצליחה להבין באיזו מדינה.
באחד החדרים קרוסלה מפחידה עם סוסים, באחר מזווה עם מזון שמספיק לאינסוף ימים, ובחדר נוסף, אייזק.
סנה היא לא גיבורה טיפוסית לספר. היא לא מרבה במילים וגם אייזק לא.
תעלומת הבית הנטוש והסיבה שהם שם רודפת את שניהם אך הם לא משוחחים על כך, הם שורדים.
במהלך הספר נחשף סיפור העבר של אייזק וסנה (וזה ממש לא הקלישאה שנדמה לכן שזה!).
התעלומה ממשיכה להסתבך.
עד שנדמה שיש פתרון, יש כיוון, טרין פישר זורקת את הקורא למקום אחר, לא צפוי ושונה.
מדובר פה בספר מתח מבין הטובים שיצא לי לקרוא, הוא משלב בתוכו הכל: פסיכולוגיה, מתח, רומנטיקה, טראומות עבר ומה לא?
טרין פישר היא גאון ספרותי בעיניי. ואני מאמינה שכאשר תסיימו את הספר, תחשבו בדיוק כמוני.

לספרים נוספים של הסופרת בבלוג:
לרכישה במודפס ודיגיטלי: מאד ויין - לרכישה באינדיבוק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

אש לוהטת & אש קרה (המורשת הנסתרת 1,2) - אילונה אנדרוז // Hidden Legacy #1, 2 by Ilona Andrews