Tears of Tess - Pepper Winters (Monsters in the dark #1)

חיכיתי נואשות לספר שיכנס לי עמוק ללב, וימלא את הפינות האפלות שפחדתי לחשוב עליהן. רציתי ספר שיפיל אותי, שישבור וירסק אותי תוך כדי שהוא בונה משהו חדש.
הוא הפיל אותי כל כך חזק, 
ישר על הברכיים,
להתחנן לעוד.

על הספר:
בן זוגה של טס מפתיע אותה בחופשה חלומית ליעד לא ידוע. אנחנו הקוראים יודעים מהפרולוג שאומנם היעד לא ידוע, אבל טס הולכת להחטף ולהמכר כשפחת מין.

.Three little words that terrified, stole my breath, and made my life flicker before my eyes
Three little words
.I was sold

דעתי עליו:
הבטן התהפכה והתכווצה, כתיבה יחודית ושונה ירתה חצים ישירות ללב שלי, למקומות חדשים בו, כאלה שלא הכרתי.
הזהירו אותי שהספר קשה לקריאה, מכיל תכנים קשים ואנגלית לא קלה אבל בדיוק כמו טס נמשכתי אל האש ואל האופל ונהנתי כמו שלא נהנתי מספר הרבה מאד זמן.


They hadn’t asked any personal information. They didn’t care who I was. Only what I was becoming
Something to be sold

לפפר וינטרס קצב משלה, התחלה איטית שבנתה הבנה של הדמות הראשית. סצנות גרפיות ומפורטות המכילות פרטים כמעט בלתי ניתנים לעיכול. אפלה, חושך, אור בקצה המנהרה שכבה ונדלק עם כל תקווה חדשה שמתנפצת.
קצב שונה, היא לא רצה עם הסיפור, לא זוחלת איתו אבל משאירה את הקורא מרותק עד עמקי נשמתו.


Tears won’t save you

טס, גיבורת הספר, גרמה לי בתחילת הספר לכאוב את הכאב של זוגיות ממניעים שגוים, את התסכול שבחוסר הסיפוק ואת הבדידות שבתוך קשר. ריחמתי.
בחטיפה התעצבנתי על טס, לא הייתי פועלת כמוה לעולם חששתי לחייה. כעסתי.
ואחר כך... הערצתי.


Never lie. The truth hurts less than fibs and fakers

כל כך הרבה עוצמה עוטפת את התוכן. סופרת אמיצה שלא מפחדת למתוח את הגבול לקצה ואז לקרוע אותו. להרוס, לשבור, לרסק, לפרק ולתקן - אבל לא כמו שתצפו, לא כמו שהמוסכמות החברתיות ירצו. היא תתקן בדרכה השונה והמעוותת ואנחנו כקוראים נבין ונקבל כי הבחורה הזו יודעת איך להוביל את הקוראים שלה!


A human is adaptable. A human heart is not

הספר הזה לימד אותי שלא תמיד המקובל הוא הנכון, ששבר הוא לא בהכרח פגם ושלפעמים באפלה רואים טוב יותר.

יש פה ספר אפל וקשה שלא קל לקרוא,  לא אמליץ עליו לכל אחד. אזהיר מראש מהתוכן הקשה, מהכאב שהולך לחוות הקורא אבל לא אוותר לאלו שמתלבטים כמו שאני התלבטתי.
התכוננו לגלות את הצד האפל שבכם, לא בהכרח להתחבר אבל כן להבין. לשקוע לאפלה של דמות ואולי גם למצוא צדדים חדשים בכם.

ולציטוט האהוב עליי..
“Monsters find each other in the dark”





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury