F*ck Love - Tarryn Fisher

טרין פישר, אחת הסופרות האהובות עליי החליטה לקחת צעד אחורה מכל "הסיפורים החולניים והמפחידים שלה" (צוטט מחשבון האינסטגרם שלה) ולכתוב סיפור אהבה.
אבל כיאה לטרין פישר, שום דבר אצלה לא סטנדרטי וכך גם הספר הזה.

על הספר:
אירוע שולי, שאף אחד מאיתנו לא היה מייחס לו חשיבות כה גדולה הופך את חייה של הלנה מהקצה אל הקצה.
היא מתאהבת, בניגוד לרצונה, בבן הזוג של החברה הכי טובה שלה.
ההתאהבות היא בעיה אחת שגוררת בעיות רבות בחייה של הלנה, דברים שהגיע הזמן להתמודד איתם, והדבר הקשה ביותר - להתמודד עם עצמה.
There are definite, solid lines in life that should never be crossed. Developing a crush on your best friend’s boyfriend is one of them
דעתי עליו:
אם הייתי  צריכה לבחור בפרק הראשון הטוב ביותר שאי פעם קראתי, הפרס הולך ללא ספק לספר הזה.
קראו את הפרק הראשון, רק אותו,ונראה אתכם נלחמים בעצמכם ולא מסיימים את הספר בשניות.

התאהבתי בטרין פישר כאשר קראתי את מאד ויין, היא מסוג הסופרים שכל מה שאני רוצה לאורך הקריאה הוא להיות חברה שלהם. הספר הזה לא דומה כלל למאד ויין.
הוא הומוריסטי, רומנטי, עוקצני ,מציאותי ומאד עכשווי. למשל, לסלפי תפקיד גאוני בחייה של הלנה. היא מתעדת רגעים שונים ומתייקת את התמונות תחת תיקיות עם שמות שיגרמו לכם לחייך.
Suddenly, I need to throw up again. Instead, I take a selfie

דמותה של הלנה העבירה אותי כקוראת תהליך של חיפוש עצמי בזמן שהיא עברה את התהליך שלה.
הלנה מתרחקת, הולכת הכי רחוק שאפשר כדי למצוא את עצמה. אבל הדילמה הקשה חוזרת שוב ושוב, האם היא בורחת? או גרוע מכך, האם היא בורחת מעצמה?
Because I’m not brave enough to change with everyone watching me

זהו סיפור אהבה מלא תובנות. כזה שיגרום לכם כקוראים לשאול את עצמכם לא פעם ולא פעמיים שאלות קשות
שיגרמו לכם לנוע באי נוחות. המוזרות של הלנה נגעה במקומות עדינים ורגישים בנפש שלי והמסע שלה ליווה אותי בכל יום בו חיכיתי בקוצר רוח להגיע לעמוד הבא בספר.
We think we can control our lives, but our lives control us

האם התאהבתי? בקיט, אהבתה הלא צפויה של הלנה. בהתחלה הפרפרים שעופפו בבטנה של הלנה עופפו גם בבטן שלי. התרגשתי מכל דבר שקרה, נלחצתי ממורכבות המצב.
לאחר מכן כעסתי, ואז ממש ממש ממש כעסתי ואז גיליתי שאני שוב מאוהבת. ככה זה באהבה לא? כנראה שהתאהבתי..
Who wants to hide from the truth? Maybe people who have had too much of it. Or people who have had too little. Or people who are too shallow to appreciate its hard edges

כל דמות בספר משחקת תפקיד מושלם בבניית עלילה מסובכת, מעניינת ושונה ממה שאנחנו רגילים לקרוא בסיפורי האהבה המוכרים.

אעצור שנייה ואקדיש פסקה שלמה לכריכה המדהימה הזו. אני אוהבת כריכות, הן מושכות אותי לתוך הספר לפני שפתחתי אותו. הכריכה הזו, אני מנסה לתאר אותה במילים לאורך כל קריאת הספר ויש לי מילה אחת נורא שטחית להגיד "וואו". 
אם הספר הזה יתורגם לעברית, אני מאחלת לכריכה הזו להשמר. כי אם אראה אותה בחנות ספרים אקנה את הספר לא משנה אם כבר קראתי אותו...
Let people feel the weight of who you really are, and let them fucking deal with it

חובבי הארי פוטר, מסתבר שטרין פישר אחת מכם. כל הספר מלווה באזכורים מקוריים לסדרת הספרים הפופלארית. אפילו הספר עצמו משחק שם תפקיד. מי שאהב את הספרים/הסרטים הולך לעלות חיוך ענק על הפנים עם כל אזכור ציני שיעלה שם..
You can’t run away to find yourself. Yourself is there no matter where you go
לסיכום,
אהבתי. מאד.
ככה צריך סיפור אהבה להראות

רוצו לקרוא!

ולציטוט האהוב עליי:

"I’m trying to find myself"

"Greer grins. “That, my dear, is the scariest thing you’re ever going to do

“?Why is that”

“Because you might not like what you find"


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury