בנוי לקשר - אלכסיס הול // Boyfriend Material - Alexis Hall

★★★★☆

עדכון: הספר יצא בעברית בהוצאת סלע

לסקירה שלי על הספר השני, "בנוי לחתונה"

הנה זה קרה, אחרי המון כשלונות ואכזבות - התאהבתי עד מעל הראש בספר שיש בו כל מה שאני אוהבת, וגם כל מה שאני לא אוהבת.


בקצרה :

✔️ סיפור אהבה בין שני גברים, MM

✔️ שני גיבורים גייז בוגרים ומוצהרים, שיודעים שהם גייז, ולא היו חברי ילדות תודה לאל (חלאס, לא יכולה לקרוא את התבנית הזאת יותר)

✔️ כתיבה צינית, ביקורתית, מתנשאת ולא מתנצלת

✔️ הומור בריטי

✖️ סלואו ברן (Slow burn) אכזרי (סיפור אהבה שמתפתח ממש ממש ממש לאט)

✖️ סקס מרומז להחריד, לא מפורט בכלל, אפשר כמעט להגיד שאין בספר סקס

✖️ ספר ארוך מאד מאד של 13 שעות באודיו (בדרכ ספר הוא 6-8 שעות)

ועל העלילה:

לוק (לוסיין) אודונול, הוא איש יחסי ציבור במקצועו, אבל הוא גם בן של אגדת רוק, ג'ון פלמינג. למרות שאביו לא בקשר איתו ונטש אותו כשהיה ילד, הפפראצי עדיין מוצאים עניין רב בלוק, וכל פאשלה שלו, כל סטוץ שלו, כל קשר שלו מתועדים ברשת לתמיד. 

המקום היחיד שהסכים להעסיק את לוק עם המוניטין המפוקפק שלו, הוא ארגון צדקה, אבל כשהתורמים התחילו לבטל את התרומות שלהם בגלל כתבה מביכה על לוק, הבוסית שלו אומרת לו - תמצא לך חבר, מישהו שיתקן את התדמית השלילית שלך ותביא אותו לאירוע השנתי שלנו, או שאפטר אותך.

פה נכנס אוליבר לתמונה, עורך דין פלילי, יפה תואר. אדם עם עקרונות וקריירה. שגם הוא צריך בן זוג לאירוע משפחתי אזכרי וביקורתי.

ולפני שתגידו שזו דרך לא מקורית ואפילו די קלישאתית לצוות זוג בספר, אני אסכים אתכם ואגיד שאתם צודקים.

את הספר שמעתי באודיו באנגלית

אז למה כל כך נהנתי?

בשלוש מילים: החיבור בין הדמויות.

אני לא זוכרת מתי קראתי על שני גיבורים שהחיבור בינהם כל כך עמוק, מהפנט, אמיתי ונקי.

הם בונים את הקשר שלהם עם אינסוף קשיים. מתעלים מעל מטעני עבר קשים שיש לשניהם.

התהליך קשה ומאד סיזיפי (ספר של מיליון עמודים), ואף אחד לא ממהר לרומנטיקה.


הספר מסופר מנקודת המבט של לוק בלבד.

הוא אדם ציני ולא מתייפיף. גם ברגעים הכי קשים יש לו איזו עקיצה סרקסטית על המצב.

תוסיפו לזה כמות אדירה של הומור בריטי שאני מרחמת על מי שיצטרך לתרגם אותו, ותקבלו סוג של קומדיה לא מתאמצת אבל פשוט מהממת.

לוק חסר בטחון, פגוע ואוהב סקס מזדמן חסר רגש. אוליבר חי חיים "מושלמים" ולא מוכן לעשות סקס בלי רגש. לכאורה נראה שאין שום דבר משותף בין השניים.

אבל מערכת היחסים שלהם גרמה לי להסתובב עם פרפרים בבטן כמה ימים טובים.


חסרון:

כבר אמרתי שהספר ארוך ממש? אז הוא נוטה לחפירות קלות, במיוחד במקום העבודה של לוק.

וכמו שלגיבורים לוקח זמן להתאהב, גם לי לקח זמן להשאב לספר.

מזל שלא ויתרתי.

אה כן, והיה עוד קטע בסוף, קלישאה שירחם השם!! קלישאה כל כך קלישאתית שהייתה אפילו ב50 גוונים. היה רגע של עצבים, הוא עבר. 


לכו לקרוא אותו!

או אפילו טוב יותר, לכו לשמוע את המבטא הבריטי של הגיבורים באודיו.

אל תצפו לסקס לוהט ומפורט, אלא לחיבור הרגשי הכי הכי חזק שתקראו עליו.


אני כל כך הולכת לקרוא עוד ספרים של הסופר (כן, סופר, גבר) הזה.

4 כוכבים.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury