שירו של אכילס - מדלין מילר

 ★★★★★
המלצות טיקטוק אינסופיות החזירו את הספר הזה לחיים ולתודעה,
אני לא מרבה להתחבר לטנדים, אבל פה היה משהו מיוחד 
הבנתי שמדובר בסיפור המיתולגיה היוונית על אכילס ועל אהבתו הגדולה לבן הלוויה שלו, פטרוקולוס.


על הספר:
פטרוקלוס היה בנו של מלך אבל אכזבה אדירה.
הוא היה רזה, חלש ורגיש מדי.
הוא הוגלה מביתו לפתיה, אחרי שהרג נער בשוגג.
בפתיה הוא פוגש את אכילס, בנה של נימפת ים ושל מלך פתיה.
הגבר היפה בעולם, החזק בעולם שיועדו לו גדולות.
בין השניים נרקמת חברות שהופכת לקשר רומנטי שנמשך לאורך שנים רבות.

המיתולוגיה:
הסופרת היא מרצה ליוונית עתיקה, שניכר שמכירה כל פרט ופרט בסיפור המיתולגיה.
היא מכניסה בו חיים, אהבה תוך כדי הצמדות לעובדות.
הכתיבה אינטלגנטית כל כך, רגישה ועדינה.
והקשר שהיא בונה בין השניים יפהפה ברמה עוצרת נשימה.

הדמויות והאהבה העצומה:
הקשר בין השניים מתחיל מילדות ונמשך עשרות שנים.
כל אחד מהם משתנה ופורח לכיוונים אחרים.
אבל האהבה תמיד שם, חזקה יותר מכל תנועות החיים.

הסוף (בלי ספויילרים):
כולם דיברו על הסוף כחלק הכי חזק ומשאיר חותם בספר.
הם צדקו. עד עכשיו יש לי צמרמורות.

החלק שפחות אהבתי:
הספר מתאר תקופה של כמעט 15 שנה, מתוכן 10 שנים הן במלחמת טרויה הבלתי נגמרת.
תיאורי הקרב התישו אותי, חזרו על עצמם ולא הועילו לי.
הייתי מקצרת אותם משמעותית.

לסיכום,
סיפור אהבה יפהפה, נאמן למיתולוגיה, כתוב בצורה רגישה ואינטלגנטית.
ממליצה מאד.
4.5 כוכבים



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee