Twisted Marriage (Filthy Vows, #2) - Alessandra Torre // אלסנדרה טורה

 ★★☆☆☆
הם צירפו עוד מישהו לחדר המיטות, באופן חד פעמי... אבל לא חזרו משם אותו הדבר. 

שימו לב! זה הספר השני בדואט, חובה לקרוא את הראשון לפני. 


על הספר: 
איסטון ואל הם זוג מהספרים.
הם התאהבו בקולג כשאיסטון היה ספורטאי מצליח ואל הייתה שבורת לב מגבר אחר.
תשוקה, להט וקשר בריא עד ש... 
איסטון נפצע, מאבד את הפרנסה שלו ואל לא מצליחה להכנס להריון. 
שניהם מרגישים נכשלים, ובדיוק ברגע השברירי הזה - מגיעות פנטזיות מלוכלכות אל שניהם. 
דבר שמוביל אותם לצרף מישהו לחדר המיטות. 

את הספר שמעתי באודיו באנגלית

כל זה קרה בספר הראשון, 
הספר השני מתמודדת עם ההשלכות. 

אז מה קורה בספר הזה?
את הספר הראשון גמעתי בשקיקה. 
אבל בספר השני, לא הייתה את אותה התשוקה. 
איסטון ואל חוקרים את העולם החדש שגילו ומתנסים עם זוגות נוספים ופרטנרים חדשים. 
לעלילה נכנסות הרבה דמויות חדשות, ונפתחים קווי עלילה לגיבורים מהספר הראשון. 

זה לא זה:

אבל צר לי, זה פשוט לא עבד. 
ההתנסויות שלהם פתאום הרגישו לי מלוכלכות (לא בקטע טוב). 
החיבור הרגשי בינהם היה קלוש. 

בניגוד ל...:
לחדר המיטות נכנסו אנשים שלא מחוברים רגשית לגיבורים
אנשים כמעט רנדומליים.
זה לא הרגיש לי לוהט או מקרב, זה הרגיש פורנוגרפי וזול.

נאבקתי לסיים:

לקח לי נצח לסיים את הספר. 
והסצנה המינית האחרונה בו עשתה לי בחילה ברמה שהייתי צריכה לעצור את הספר ולהרגע. 
אני לא שיפוטית כלפי אף העדפה מינית. לא במציאות ולא בספרים. 
אבל אני רוצה להרגיש חיבור רגשי, ולא מצאתי אותו.

נפילה קשה מהספר הראשון.
ואם בא לכם להבין, 
קפצו לסוף הספר ותקראו את הסצנה עם הרופא. 
מומלץ לצרף שקיות הקאה. 
2 כוכבים



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

נאחזת בקרח - Spinning Out - ביקורת סדרה