לורד העקעק - קיי. ג'יי. צ'רלס (קסמי עקעקים #1)

★★★☆☆

פנטזיה תקופתית שיש בה גם רומן לוהט בין שני גברים,
האחד לורד שרירי מלא קעקועים,
והשני מכשף רזה וצנום עם כוחות כישוף בלתי נגמרים.


על הספר:
לורד קריין, נצר למשפחה שנואה ורעה, נאלץ לחזור ללונדון לטפל בענייני ירושה.
מהר מאד הוא מבין שמוטל עליו כישוף אכזר שמסכן את חייו,
והוא מתחנן לעזרתו של סטיבן דיי, מכשף צעיר.
סטיבן שונא את משפחתו של הלורד קריין, אבל מחליט לעזור בכל זאת.
יחד הם יוצאים למסע בעקבות הקללה.

מה אהבתי בספר:
  • דמויות נהדרות, סטיבן המכשף, הלורד קריין וגם מריק, המשרת (או יותר נכון יד ימינו) הם דמויות מעולות!!! כל אחד מהם סיקרן אותי ורציתי לדעת עוד ועוד.
  • אהבתי את זה שסטיבן המכשף, הוא רזה, נמוך ומלוכלךדווקא את זה שלא הלכו פה על מוטיב "הגבר החזק פיזית" אבל הכוחות שלו דווקא בכישוף.
  • הכימייה בין השניים מעולה והרגשתי היטב את המתח בינהם.
  • הנובלה בסוף
מה לא אהבתי בספר:
  • הספר כתוב בשפה ממש גבוהה, נכון, זה ספר תקופתי וזה מתאים. אבל מספיק קשה לי לקרוא ספרי פנטזיה גם ככה ויש משהו מאד לא מונגש בתיאורי עולם וכשפים בשפה כה גבוהה.
  •  דיאלוגים לא רציפים: בין משפט למשפט נכנסים המון תיאורים והדיאלוג סוג של נקטע בראש שלי.
  • קשר בין לורד קריין למריק (המשרת שלו) הרגיש לו כמו פוטנציאל ענק שלא מספיק מגיעים אליו.
  •  הספר הראשון הוא באמת ספר ראשון ולתחושתי הוא כמו "מנה ראשונה" לספרים שעתידים לבוא.
    הנובלה בסוף הספר:
הנובלה ששינתה הכל:
הדברים שתארתי שהפריעו לי, הפריעו לאורך כל הספר אבל לא היו קיימים כלל בנובלה,
שהייתה החלק הכי טוב בספר!
דיאלוגים רציפים, מצחיקים, סקסיים, ציניים ומעניינים.
קצב מסחרר של התקדמות מלווה באווירה "משחקית" שכזו.

לסיכום (או שלא)
זה ספר ראשון מתוך שלושה ואני ממש מתקשה לשפוט אותו כספר יחיד.
אני אגלה לכם כבר עכשיו, סיימתי את הספר השני והוא קיבל 5 כוכבים אצלי.
אז אם הפריעו לכם הדברים שהפריעו לי,
פשוט תמשיכו לספר השני - זה רק משתפר.

3.5 כוכבים עם צפייה גדולה לספר הבא

הסקירות שלי על הסדרה:



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury