בנוי לחתונה - אלכסיס הול

★★★★☆

אני שונאת חתונות.
לא מצליחה להנות בהן, ולא מבינה מה בדיוק חוגגים.
אנחנו הרי גרים יחד, חיים יחד, ונעשה בדיוק אותו דבר גם אחרי החתונה,
רק בדרך נשנורר את האורחים שלנו מכסף יקר וזמן יקר אף יותר.
הספר עוסק כולו בחתונות.



מה נשתנה מהספר הראשון?

כעבור שנתיים של זוגיות, 
אוליבר ולוק מוקפים בחברים שמתחתנים. והלחץ מורגש.

קשר ארוך, אבל באמת.
בספרים לרוב לזוגות יש קשיים בהתחלה, אבל אחרי זה הכל חלום.
מאד אהבתי את הספר הזה כי הוא הציג קושי אמיתי של קשר ארוך.

הריב הקבוע: 

השוני של בני הזוג,
הריב הקבוע הזה שתמיד חוזר בכל מיני צורות.
הפחד להגיד משהו שיצית את הריב הזה שוב.
אפילו חילוקי הדעות על הכלים בכיור, עד איזו שעה לישון בסופש
ועוד כל כך הרבה דברים שאף פעם לא מדברים עליהם בספרים.

אז נכון, הספר הזה פחות זוהר

פחות סקסי, מעצבן, אבל בעיקר אמתי.
והאמת? זה היה מרענן בשבילי.

ההומור:
אני אוהבת את הכתיבה של הספרים,
ההערות הציניות אמנם רבות (לפעמים מדי) אבל הצחיקו אותי מאד.
שוב לא אהבתי את מקום העבודה של לוק.
שוב הם חפרו לי ולא באמת הצחיקו והדינמיקה שם שעממה אותי.

לסיכום,
זה לא סיפור אהבה בו מתכננים את חתונת החלומות,
זה זוג חלומי שפוגש את המציאות על כל המשתמע מכך,
אהבתי מאד.
4 כוכבים.

חובה לקרוא את הספר הראשון לפני הספר הזה



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury