Carrie Soto Is Back - Taylor Jenkins Reid // טיילור ג'נקינס ריד

★★★☆☆
שחקנית הטניס הגדולה בעולם כבר בת 36, 
היא יושבת וצופה בכוכבת העולה החדשה - מנפצת לרסיסים את השיא שלה.
ואז היא חוזרת למגרש, קארי סוטו, 
הכוכבת הגדולה ביותר בטניס נשים - מגיעה לקחת את התואר שלה בחזרה.


אתחיל דווקא ממה שלא אהבתי:
כשטיילור ג'נקינס ריד חוקרת נושא, 
היא לומדת אותו לרמת הפרטים הקטנים ביותר. 
מה קורה בחדרי ההלבשה, באימונים, במלון בו ישנים השחקנים.
ובספר הזה היה המון המון טניס.
מושגים אינסופיים, ירידה לפרטים הקטנים ביותר.
ומה אני אעשה שספורט לא מספיק מעניין אותי?

קארי סוטו
את קארי סוטו פגשנו במאליבו רייזינג אבל הספרים מנותקים ליחידים זה מזה.
היא האדם הכי תחרותי, ילדותי וביצ'י בעולם.
היא דמות שלא פשוט לקרוא. 
מצד אחד הנחישות שלה מדבקת, 
אבל מהצד השני... אני פשוט לא מתחברת לאנשים כאלה.
אז יש פה דמות שלא אהבתי והמון תיאורי ספורט שלא אהבתי.
ועדיין נהנתי להקשיב לספר.
את הספר שמעתי באודיו באנגלית
סיימתי בטעם טוב:
ככה זה כשהסופרת יכולה לספר כל סיפור.
קארי סוטו עוברת מסע,
ואנחנו איתה שם.
כמו שקרה בדייזי ג'ונס והסיקס, הקליק שלי עם הספר הגיע ב70% בערך. 
מאוחר מדי אבל טוב שהוא בא.
ברגע שהתחלתי לראות את התהליך הרגשי ולא רק הספורטאי שקארי עוברת.

לסיכום:
אז סיימנו בטוב,
אפילו הייתי קצת עצובה שנגמר.
המשחק בסוף הספר היה מותח כמו גמר המונדיאל, 
אני באמת חושבת שעלה לי הדופק כשקראתי את זה. 
אבל לא נותנים דירוג גבוה לספר שהתחלת לאהוב רק ב70%. 
למרות שה30% האחרונים באמת היו נפלאים
3 כוכבים.



לסקירות שלי על ספריה של טיילור ג'נקינס ריד

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

נאחזת בקרח - Spinning Out - ביקורת סדרה