The Housemaid #1 (The Housemaid #1) - Freida McFadden

★★★☆☆ 
כל העולם מדבר על הספר הזה,
בקרוב הוא יוצא בעברית (בהוצאת ספר לכל), ספר מתח נשי.
סיימתי אותו בשלושה ימים,
הוא היה צפוי, מעצבן וכתוב נפלא.


על הספר:
מילי היא אסירה משוחררת שמוצאת עבודה כעוזרת בית אצל משפחה עשירה. 
היא נשארת לגור שם ומהר מאד היא מגלה שהאישה ששכרה אותו, נינה וינצ'סטר, היא לא הבוסית לה צפתה.

צפוי:
אני רוצה להתחיל דווקא מהחלקים שהפריעו לי.
הספר ברובו המוחלט היה צפוי לגמרי, וההמתנה לטוויסט שידעתי שיגיע, הייתה מייגעת.
צפיתי את רובו המוחלט וזה היה מאכזב.

דמות נשית סתומה:

בגלל שהוא היה כזה צפוי,
הדמות הנשית נפלה שוב ושוב למכודות שהיה ברור שהן מלכודות וכל מה שנותר לעשות היה לחכות.
הדגלים האדומים צעקו והיא פשוט המשיכה ליפול.

הכתיבה:
לא יכולתי להפסיק. למרות כל החסרונות, שאבתי את הספר.
אחת העוקבות שלנו כתבה לי "מתח טראשי" וזה בדיוק מה שזה. ממכר.

הטוויסטים:
אמנם צפיתי 90% מהם, אבל כל כך נהנתי כשהם קרו.
הטוויסט האחרון היה נפלא.
הסופרת סגרה את הספר בצורה נהדרת.
סיימתי אותו בתחושה ממש טובה.

לסיכום,
ציפיתי לספר מתח מטורף.
הוא לא. הוא צפוי והגיבורה די סתומה.
אבל...
הוא כתוב נפלא, כיף לקרוא אותו ולפעמים זה בדיוק מה שצריך.
אני אקרא עוד מהסופרת הזו, בטוח. 
3.5 כוכבים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

נאחזת בקרח - Spinning Out - ביקורת סדרה