קרוב מדי - אבי גלינס

לפני שאני מתחילה לספר את דעתי על הספר המדהים הזה אני רוצה לציין כמה נקודות: 

* הכריכה שלו מטעה קצת (למרות שהיא מבוססת כמעט לגמרי על אחת משתי הכריכות של הספר המקורי).
* לא הייתי קוראת לו "אירוטי".
* הוצאת מודן עשתה בחירה נפלאה כאשר תרגמו את הספר הזה ובחירה נפלאה עוד יותר כאשר הוציאו אותו גם בגרסה דיגיטלית.

ועכשיו לסיקור.

אני אתחיל במשפט המחץ - יש פה רומן בין שני אחים חורגים.
בתור בת להורים גרושים, המשפט הזה עורר בי חלחלה אבל תכף אסביר איך הכל הצליח לעבוד בסוף בצורה מושלמת....

שמעתי אינסוף ביקורות מהללות על הסופרת הזו והרבה מתוכן היו על סדרת הספרים הזו. 
אין ספק שהן היו מוצדקות. הסופרת הזו מדהימה.

"תמיד יהיה לי רק אותי".

הדמות הנשית פה - וואו. אין לי מילים.
אני לא אהרוס לכם, אני רק אספר שהיא עברה את כל הדברים הכי איומים שניתן לעבור, נותרה חסרת כל וחזקה ברמות שלא רואים באף מקום.
אם הייתי צריכה להקים מועדון מעריצים לדמות זו ללא ספק הייתה בלייר. 
יש כל כך הרבה מה ללמוד ממנה, על איך ממשיכים הלאה, קמים מהנפילה ומאמינים בכוחות של עצמך.

ושאמרתי שהכריכה מטעה... לא מדובר פה על אשת עסקים עם נעלי עקב כסופות. הבחורה הזו קשוחה רצינית שמסתובבת עם טנדר ישן, אקדח ובלי פלאפון.

"לא התלוננת ולא בכית. לקחת את מה שהחיים הגישו לך ועבדת עם מה שיש".

ראָש, אחיה החורג של בלייר ובלייר לא נפגשו מעולם (דבר שמאד מקל על קבלת הרומן המתפתח בינהם). היא פונה לביתו על מנת להיעזר באביה לאחר שנותרה חסרת כל, אבל אביה לא שם, הוא אף פעם לא היה שם בשבילה והרגע הזה לא שונה מהאחרים. בבית היה מישהו אחר, מישהו שהיא לא הכירה, ראש.
ומפה הכל מתחיל....
ראש מסתיר סוד מבלייר (כןכן כמו כל הספרים האלה), סוד אפל שידיעתו תפגע בה. בספר הזה, לא רק הגיבור הראשי יודע את הסוד אלא כל הסובבים אותו. כולם חוץ מבלייר.

אבי גלינס הצליחה להפוך את קלישאת הסוד האפל למשהו יוצא מן הכלל.

בלייר לא מאכזבת עד העמוד האחרון של הספר. והסוף שלו, וואוווו הסופרת הזו יודעת את העבודה.

נקודה אחת שמעט הפריעה לי היא שהספר פשוט קצת מידיי, אני יודעת שזה אומר עליו רק דברים טובים אבל הוא נגמר בשניות אולי אפילו מהר מידיי.

אני כבר מחכה בקוצר רוח להמשך ואני ממליצה לכולן עליו.

תתכוננו להתאהב..

לסיקור שלי על הספר השני בסדרה "קרוב רחוק"


לרכישת קרוב מידיי דרך אינדיבוק (קיים גם דיגיטלי וגם מודפס!!)



אגב, נקודה קטנה לסוף. בסוף הספר כמובן שהרצתי חיפוש בגוגל על הסופרת ועל הספר באנגלית וגיליתי את הכריכה השנייה שלו, שלדעתי היא מושלמת. הליהוקים, הסצנה מחוף הים ואפילו בגד הים. אני לא יודעת למה בישראל נוהגים להימנע מתמונות של אנשים אמיתיים על כריכות של ספרים. אולי כי ברוב המקרים זה מחסל את הדימיון אבל במקרה הזה, הכריכה מושלמת, תואמת לחלוטין את הדימיון שלי. כבר אמרתי שאני מאוהבת?


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury