The Prince - טיפאני רייז (Tiffany Reisz - The Original Sinners, #3)

★★★★★
אז אחרי ספר ראשון מעולה וספר שני בינוני, הגיע הספר השלישי שהצליח לשבור שוב את כל החוקים וליצור עלילה אינטליגנטית שגרמה לי להתמוגג לחלוטין (טוב נו, חצי עלילה. החצי השני היה מעצבן).



על הספר:
הספר עוסק כמו תמיד בעבר של גיבורים ובהווה של גיבורים אחרים.
הפעם ההווה הוא של נורה ווזלי (הבתול המתוק והחתיך שפגשנו בספר הראשון), העבר הוא של סורן וקינג והוא הפך ללא כל ספק לסיפור העבר האהוב עליי מכל מה שקראתי מהסדרה עד כה.


את הספר שמעתי באודיו באנגלית

דעתי:
אחלק את דעתי לעבר ולהווה בנפרד, מפני שמדובר בשתי עלילות מנותקות כמעט לחלוטין.

ההווה:
אחרי ספר שלם של בילד-אפ וספר שלם של היעדר ווזלי מהתמונה - סוף סוף זה קורה. נורה וווזלי מתאחדים.
ווזלי היה "מתמחה" של נורה שגר בביתה. הוא היה בתול וסקסי להחריד. הוא שנא את אורח חייה של נורה ולא הבין את התשוקה שלה לכאב ושליטה.
נורה מגיעה לקנטאקי, למקום מגוריו של ווזלי ומשפחתו ושם מתרחשת עלילת משנה חמודה-מעצבנת. נורה התחילה לעצבן אותי. הזהירו אותי שזה יקרה. לא האמנתי.
חוסר היכולת שלה להתמסר עד הסוף, לקבל החלטה - שיגע אותי.
אין לי בעיה שהיא בוחרת לאהוב כמה גברים. אבל היא משאירה אחריה המון הרס, לבבות שוברים ואותי מיואשת.
בסך הכל העלילה הייתה חמודה. ללא כל ספק שיפור מעלילת המשנה של הספר השני.
שום דבר שם לא נגע בי או ריגש אותי, זה היה פושר חביב ולא מעבר.

העבר:
אני לוקחת נשימה עמוקה, צועקת "וואו" ומקווה שאצליח לתאר לכם כמה נהנתי מהעבר. סורן וקינג היו הגיבורים הכי מסתוריים בספרים הקודמים. לא ברור איך הכירו, מה הפך את הקשר בניהם לכה מיוחד ועמוק.
הספר הזה מספק תשובות מפתיעות, נועזות, כואבות ולוהטות.
העלילה בין השניים מדהימה בצורה יוצאת מן הכלל. התלות שלהם זה בזה, שברון הלב החד צדדי ונורה שנכנסת לתמונה.
אירוע שקורה בעבר מוביל את קינג וסורן למסע אל עברם, לפנימייה בה גדלו יחד.
הדברים שמתגלים שם עליהם מעלים בי צמרמורת גם עכשיו כשאני כותבת את הסקירה.
מדובר באחד הקשרים הכי מיוחדים שיצא לי לקרוא עליהם. שוב מספקת לנו הסופרת סיפור אהבה שונה מכל מה שאי פעם קראנו. כזה שחודר עמוק לנשמה תוך כדי שהוא נוגע במקומות אפלים בנפש של הקורא.

לסיכום,
הסופרת הזאת היא אחת הסופרות הטובות ביותר שפגשתי. גם בספר השלישי היא עדיין מצליחה לכתוב רומנטיקה אחרת. היא לא נופלת לשום קלישאה, היא יוצרת מערכות יחסים סבוכות ועמוקות. קשרים שמילים לעולם לא יצליחו לתאר.
העלילה של ההווה חלשה ובלתי נראית לעומת העבר, שזה חסרון אבל גם יתרון כי העלילה של העבר שווה הכל. 
חסרון נוסף, לראשונה מתחילת הסדרה: הסוף פתוח. 
4.5 כוכבים. 


לעמוד הסדרה בגודרידס (לא להבהל, יש שם הרבה נובלות)
תוצאת תמונה עבור ‪the prince tiffany reisz goodreads‬‏

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

נאחזת בקרח - Spinning Out - ביקורת סדרה