Zero at the Bone - Jane Seville

★★★☆☆
רוצח שכיר שנכפתה עליו משימה בלתי אפשרית, לרצוח רופא. 
רופא יפה תואר שלא עשה דבר, פרט ללהיות בטעות עד לרצח שביצעה משפחת פשע.
הרופא רק רצה להעיד, לעשות את המעשה הנכון.
אך משפחת הפשע רצו להשתיק אותו, והייתה רק דרך אחת.




הספר נכתב בשנת 2009, כלומר לפני 10 שנים.

אבל שנים שאני רואה אותו מככב ברשימות מכובדות כמו: Popular M M Romance BooksThe Best of Gay Romance ועוד.
כפי שניתן להבין מהרשימות מדובר בספר MM, סיפור אהבה בין שני גברים.

על הספר:

די (D), הוא רוצח שכיר שעובד בתחום כבר תקופה ארוכה. מנותק מכל רגש, חדור מטרה ובעיקר לא זוכר מי הוא ומי הוא היה. כאשר מוטלת על די המשימה לרצוח את ד"ר ג'ק פרנסיסקו, רופא תמים שהיה עד לרצח - הוא נעמד מול ג'ק חסר האונים ומבין שהוא לא יוכל לעשות את זה. 
אבל מה עושים עכשיו? 
אם יגלו שדי לא עשה את זה, די יהיה בסכנה. ויותר מזה, יזמינו מישהו אחר לבצע את המשימה ולשים קץ לחייו של ג'ק. שניהם בסכנה.
וכך מתחילה הבריחה של שניהם.
בריחה מההווה הנורא שמצפה להם, התמודדות עם העבר וכפי שניתן להבין מז'אנר הספר - התאהבות.

דעתי:

זה לא סוד שMM הוא הז'אנר האהוב עליי. עוד לא יצא לי לקרוא ספר לא טוב מהז'אנר הזה.
יותר מזה - עוד לא יצא לי לקרוא ספר בינוני מז'אנר הזה.
ואז הגיע הספר הזה. עם עשרות אלפי דירוגים הGoodreads וציון מעולה של 4.1.
ואיתו הגיעה הבינוניות.
הבעיה בספר בינוני היא שמאד קשה לקבל את ההחלטה מה עושים הלאה איתו.
הוא לא מספיק רע כדי לנטוש אותו, אבל לא מספיק טוב כדי להמשיך ולקרוא.
וכך היה עם הספר הזה.

לא התחברתי לעלילת הרוצח השכיר. לספר הזה הייתה עלילה עשירה ומסועפת שבכלל לא נגעה בקשר הזוגי. משפחות הפשע, הFBI, הרוצחים השכירים, התכנית להגנת עדים. המון המון עלילה בנוסף לרומן.
אבל זו לא העלילה שאני מתחברת אליה. השתעממתי מכל דיבורי הפשע האלה. הם לא נגעו בי ובטח שלא ריתקו אותי.

ואז הגיעה האהבה,
ג'ק הצליח לראות לתוך די. ג'ק הצליח לחדור את החומות ודי נשבה בקסמיו. אין ספק שהם היו זוג חמוד. והקטעים הזוגיים שלהם היו חמודים, מרגשים וסקסיים.

לא הבנתי מה הצית את האהבה, היא סוג של הגיעה משום מקום, לא הבנתי מה גרם לג'ק ודי בכלל לחפש אהבה זה אצל זה.
זה הפריע לי. הסופרת השקיעה מאמצים אינסופיים בלבנות עלילת פשע אמינה ומסועפת. אבל משהו בבניית האהבה לקה בחסר. החוסר הזה הקשה עליי להתחבר לאהבה בינהם עד העמוד האחרון של הספר.
למרות שאם מתעלמים מההתחלה, הקשר שנוצר בינהם היה מקסים וסקסי.

בשורה התחתונה,
אין לי משהו רע להגיד על עלילת הספר העשירה. מדובר פה בעלילת פשע טובה מאד, אמינה ומסועפת.
כנראה שעלילות מהסוג הזה פשוט לא עושות לי את זה.
לצערי, האמינות של העלילה לא חלה על הרומנטיקה בין הגיבורים הראשיים. 
לא ברור מה הצית את האהבה, ולכן היה לי קשה להתחבר אליה.
אבל - הם לוהטים יחד, סצנות הסקס מדהימות וגבריות.
הקשר בינהם הוא טוב, כיפי ומתפתח באיטיות. פשוט לא ברור איך הכל התחיל ולמה.
3 כוכבים.

הספר הוא ספר יחיד עם סוף סגור, 
יש לו עוד 3 נובלות של "היום שאחרי".

6382879

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee