חבר לחג / Home for Christmas - ביקורת סדרה

לאחרונה הספק הסדרות שלי בנטפליקס ממש מרקיע שחקים. זה מגיע למצב שאני מספיקה לראות 4 סדרות בשבוע. 

אני עובדת במשרה מלאה, נשבעת. פשוט הסגר הזה לא משאיר לי שום ברירה.

הסדרה הזו מקבלת פוסט בבלוג שלי כי היא רומנטית, קלילה ומתאימה לתקופה.

מדובר בסדרה נרווגית, כן, השפה קשה.

על מה מדובר?

יוהאנה היא אחות בת 32, רווקה, שמאד אוהבת את חג המולד. הלחץ של משפחתה על מציאת בן זוג מרקיע שחקים בכל שנה לקראת חג המולד. זה מביא אותה לשקר למשפחתה שהיא תביא חבר לחג הקרוב. ופה מתחילה הספירה לאחור עד לחג המולד ומרתון דייטים אינסופי.

יוהאנה יוצאת לדייטים מגוונים, מצחיקים ומוזרים.


אין שם את הנסיך על הסוס הלבן, אף אחד מהגברים לא מושלם.

זו קומדיה קלילה, שלגמרי מעוררת אמפתיה. ממש התאהבתי ביוהאנה ורציתי כל כך שיהיה לה טוב. כל הגיבורים בסדרה פשוט מעולים, הם ציניים, מוזרים ומצחיקים.



לסדרה יש שתי עונות, העונה הראשונה נגמרת במתח אז טוב שיש את השנייה. לקראת אמצע העונה השנייה קצת עייפתי ופזלתי לסדרות אחרות. 

לסיכום:

לתקופה חשוכה כזו, בה אנו סגורים בבתים בלי אטרקציות - הסדרה הזו יכולה לשמש כאסקפיזם מושלם.

היא באווירת קומדיה רומנטית שהולכים לראות בערבי בנות בקולנוע - וזה היה בדיוק מה שהייתי צריכה.

אני נותנת לסדרה הזו 7/10.



אנקדוטה: אחד השחקנים שם, פליקס סנדמן, שיחק בדרמה נורווגית אחרת שהמלצתי עליה פה, חול טובעני. הוא משחק פה דמות שונה לגמרי והוא עושה עבודה מעולה! 


פרטים טכניים:

מספר עונות: 2

מספר פרקים בעונה: 6

אורך פרק: כחצי שעה

איפה צופים: נטפליקס, יש תרגום לעברית.

לסדרה בנטפליקס


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury