להבות ספיר (המורשת הנסתרת 4) - אילונה אנדרוז // Sapphire Flames (Hidden Legacy #4) by Ilona Andrews

★★★★☆

 לסקירה שלי על הספר הראשון והשני בסדרה

לסקירה שלי על הספר השלישי בסדרה

לסקירה שלי על ספר 3.5 בסדרה

לסקירה שלי על הספר החמישי בסדרה

הסקירה הזו לא מכילה ספויילרים לספרים הקודמים בסדרה!

בסדרת המורשת הנסתרת, ספרים 1-3 הם על נבדה וספרים 4-6 הם על קטלינה, אחותה של נבדה.



והנה המקומות בהם הספרים דומים זה לזה בצורה מטרידה:

🔸 קטלינה הופכת להיות ראש הבית, כמו שהייתה נבדה.

🔸 היא לוקחת על עצמה חקירה שגדולה עליה בכמה מידות ומאד מאד מסוכנת.

🔸 הנסיבות של החקירה מובילות אותה לשתף פעולה עם הבחור שהיא הכי רוצה בעולם.

🔸 היא עצמאית, לא מוכנה לקבל כסף מאף אחד לא משנה כמה המצב קשה (והוא קשה).

🔸 היא עליונה, קוסמת ברמה הגבוהה ביותר, והכח שלה מאפשר לה בין היתר להוציא את האמת מאנשים.

אז הספרים דומים מאד מהבחינה הזו.

אבל הדמות של קטלינה שונה כל כך מנבדה.

וגם דמותו של אלסנדרו לא דומה בכלל לרוגן.


לקטלינה יש חברה! מה שהיה מאד חסר לי עם נבדה. החברה היא קוסמת עליונה שפגשנו בספר מספר 3.5, והיא גם זו שגוררת את קטלינה לחקירה המסובכת הזו.

זה מטורף איך לקחו את אותו קו העלילה, החליפו את הגיבורים וייצרו כימייה שונה לחלוטין, ברמה שהפסקתי לראות את הדמיון בין הספרים.

אז כמו שאתם מבינים, מאד נהנתי.

הסופרים האלו מדהימים. הם יוצרים כל כך הרבה עניין, עלילה שבנויה היטב, מהודקת מכל הכיוונים וכתובה כך שתמיד נרצה עוד ועוד ועוד.


מה פחות אהבתי?

אלסנדרו. הוא שונה מרוגן מאד כפי שציינתי. גם הוא וגם קטלינה משתייכים יותר לדור האינסטגרם, וחלק מהאינטראקציה שלהם מתרחשת אי שם ברשתות החברתיות. הוא שחצן, פליי בוי שכזה, שהתדמית האינסטגרמית שלו חשובה לו מאד (וכל קשר בינה לבין המציאות הוא מקרי בהחלט).

עם רוגן, רק מלשמוע את השם שלו עולים לי פרפרים בבטן.

עם אלסנדרו זה עוד לא קרה. לפחות לא בספר הזה.


לסיכום,

לקחו את אותה התבנית, יצקו אליה גיבורים אחרים וקיבלנו משהו שונה לחלוטין.

אהבתי, נהנתי, הייתי שמחה להתאהב בגיבור הראשי - מה שטרם קרה.

4 כוכבים


חשוב לציין! הסדרה על קטינה מתחילה בנובלה (ספר 3.5) ממשיכה לספרים 4-6 כשספר מספר 6 עוד לא יצא! הוא מתוכנן אי שם לשנת 2022.

לסדרה בגודרידס

 לסקירה שלי על הספר הראשון והשני בסדרה

לסקירה שלי על הספר השלישי בסדרה

לסקירה שלי על ספר 3.5 בסדרה

לסקירה שלי על הספר החמישי בסדרה






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses