טיפאני רייז - החוטאים המקוריים #5 // The Saint (The Original Sinners, #5) by Tiffany Reisz

★★★★★
נורה, הגיבורה הכי שערורייתית שפגשתי, נמצאת לבדה בבקתה מבודדת, מחזיקה צנצנת מלאה באפר. לא ידוע של מי. אבל הצנצנת מובילה אותה לעשות חשבון נפש קשה.
ובדיוק ברגע הקשה דופק על הדלת אורח מסתורי.

לסקירות שלי על הספרים הקודמים: 




רגע רגע, לא קראת את הרביעי ממש מזמן?
אז כן, זה הספר החמישי בסדרה, אבל מי שעוקב אחרי אולי זוכר שאחרי שהסדרה הזו הטריפה אותי, כישפה אותי, מיכרה אותי במשך שלושה ספרים - הגיע הספר הרביעי שדי הרס לי.
עד אותו הספר, לא הייתה אפילו קלישאה אחת בספר. אפילו לא "הנה גיבור והנה גיבורה"! אפילו לא מערכת יחסים זוגית בלעדית! ואז הספר הרביעי אכזב אותי עם סופים מתוקים ומתחנפים ולקחתי הפסקה ארוכה ארוכה.
כעבור שנה, האצבעות שלי דגדגו - רציתי שוב לפגוש את הגיבורה הזו, שלא דופקת חשבון לאף אחד. והתחלתי הספר החמישי בסדרה.

את הספר שמעתי באודיו באנגלית

אז מה קרה שם שגרם לי לתת 5 כוכבים לספר:
לאורח המסתורי שמופיע בפתח דלתה, מספרת נורה על צעירותה, כשעוד קראו לה אלינור שרייבר. 
היא מספרת לו כיצד מילדה מופרעת, אינטלגנטית מדי לגילה וחסרת גבולות - היא מצאה את עצמה בכנסייה.
ילדה בת 15, שמתאהבת על מעל הראש בסורן, הכומר שלה בן ה29.
סורן אינטלגנט כל כך, יפה בצורה עוצרת נשימה ו...סדיסט שלא מסוגל לזכות בהנאה מינית בלי להכאיב לפרטנר.ית שלו.


אז כומר בן 29 וילדה מופרעת בת 15?
היא לא ילדה רגילה, והוא לא אדם רגיל. 
והאהבה האדירה שצומחת בינהם... הסיפור הזה היה כל כך עוצמתי.
הוא השאיר אותי מרותקת, מסוקרנת. הוא שבר את כל הגבולות והמוסכמות.
סיר שמצא מכסה מושלם אבל היקום לא מסוגל לשאת אותם יחד.
היו לי פרפרים בבטן מהדיאלוגים בינהם. משיחות העומק על התנך ועל משמעותו. ואיך אפשר לשמועה את סיפורה של אסתר המלכה ולהבין שהיא בעצם זכתה בלבו של אחשוורש על ידי זה שויתרה על שליטה ונכנעה לו.

רגע אבל הוא מכאיב לה? הוא הרי סדיסט!
התקשרתי להתחבר ואני עד עכשיו מתקשה להתחבר למערכת היחסים הסדיסטית של הגיבורים בספרים בסדרה. הצורך בכאב, האהבה לכאב והסיפוק מהכאב דברים שמעולם לא לא התחברתי אליהם גם לא בפנטזיות בספרים.
יש פה הרבה כאב. ולא כמה מכות בתחת כמו בחמישים גוונים. יש פה חתכים מדממים ודברים שהבטן מתקשה לעכל.
אבל זה מה שהדמויות אוהבות, ואני מחפשת בספר חיבור, קשר, אהבה ושיחות אינטלגנטיות. והספר הזה סיפק אותי בענק.

טוב אז מה לא אהבתי:
אותה בעיה קורית בכל ספריה של הסופרת, יש איזו עלילה דלה בהווה שכל מטרתה היא לספר על העבר. לגיבור החדש בהווה לא מצאתי שום חיבור. העלילה הרגישה לי זניחה ושכיחה לעומת הטירוף שקרה בעלילת העבר. היה מקום להעמיק את העלילה של ההווה.

לסיכום:
עבר הרבה הרבה זמן מאז שנהנתי ככה מספר.
5 כוכבים.

לסקירות שלי על הספרים הקודמים: 
לספר הראשון (קיים בעברית, "הסירנה")
לספר השני (קיים בעברית, "המלאך")
לספר השלישי השלישי
לספר הרביעי


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee