ברית של אש ודם (דרקונים בשמי סיאטל #2) - לינדזי ברוקר

★★★★★
בדיוק כשחשבתי שזה לא יכול להשתפר יותר,
מצאתי את עצמי נסחפת לתוך הספר השני בסדרה ומצפה כבר להגיע לשלישי.
שימו לב: שמדובר בהמשך ישיר של הספר הראשון וחובה לקרוא אותו לפני.
משימה חדשה:
ואל מקבלת משימה חדשה,
דרקון נוסף ופחות חביב מהקודם מופיע בשמי סיאטל.
ואל נאלצת לעבוד עם זב, הדרקון המאד לוהט מהספר הקודם - במטרה להביס את האורח הלא רצוי בעולם בני האדם.

הסדרה הזו רק משתפרת!
נהנתי מכל רגע.
הייתי במתח, ליוויתי את ואל בקרבות, הייתי סקרנית כשהיא גילתה פרטים חדשים על עצמה.
והכי, התרגשתי מתחילתו של מתח מיני שנאלצתי לחכות לו שני ספרים!

רשימת הסיבות שבגללן פחדתי לקרוא:
כן, זו סדרת פנטזיה אורבנית.
כן, היא נטולת רומנטיקה (עד אמצע הספר השלישי).
כן, יש קצת מתח שהועיל בטובו להגיע.
כן, זה לא מה שאני קוראת בדרך כלל.

עכשיו שמישהו דחוף יביא לי את הספר השלישי כי אני כמו מכורה בקריז.

לכו לקרוא,
תפתחו את הראש.
זה כתוב כל כך טוב,
הדמויות כל כך מעולות.
דברו איתי אחרי.
5 כוכבים


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

נאחזת בקרח - Spinning Out - ביקורת סדרה