אליטה - ELITE - ביקורת סדרה

אז אחרי בית הנייר, הסדרה שהפכה לסנסציה עולמית, נטפליקס מיהרו לרכוב על הגל. למשימה נלקחו שלושה שחקנים מהסדרה בית הנייר: Miguel Herrán (ריו מבית הנייר), María Pedraza (אליסון פרקר מבית הנייר), Jaime Lorente (דנוור מבית הנייר). לשלישייה הזו צורפו עוד שחקנים, חלקם נהדרים, חלקם פחות ויחד הם יצרו את המדריך לרוצח גרסת העשירים והפלצנים.




מה בסדרה:
לבית ספר של עשירים שחצנים מגיעים שלושה תלמידים חדשים משכונות עוני עם מלגה שמומנה כדי להסתיר אירוע קשה. קבלת הפנים שהם עוברים לא פשוטה. אבל מעבר לצרות של עשירים והמון סקס, יש שם פרשיית רצח. הסדרה נעה על שני צירי זמן: האחד מהגעתם של התלמידים לבית הספר והשני מחקירות הרצח.



דעתי:
אז כמו שאמרתי, יש לנו פה גרסה בספרדית עם הרבה סקס של המדריך לרוצח. הסדרות דומות עד כדי הפרטים הקטנים. החל מהצגת העלילה (קדימה לחקירה, אחורה לתחילת האירועים), ילדים עשירים, אנדר-דוג עני ואפילו כלי הרצח.
זה לא בהכרח רע, אבל חשוב להכיר בדמיון.


תוצאת תמונה עבור ‪ELITE NETFLIX‬‏

הסדרה היא סדרה בת 8 פרקים, כל פרק באורך של שעה, הסוף פתוח להחריד.
העלילה נעה על צירים רבים שבכל ציר יש סקס והרבה ממנו. נראה שנעשה ניסיון חזק לערב את השונה, את הרחוק מהמיינסטרים. שלישיות, מוסלמים, הומואים, סקס במקומות ציבוריים והרבה אירועים מעוררי רייטינג ומציצנות.


תוצאת תמונה עבור ‪ELITE NETFLIX‬‏

השחקנים מעניינים, חלקם גרועים כמו לו, שהיא מלכת הכיתה הביטץ' העשירה שהיא בעצם קריקטורה ולא דמות אמינה. עוד שחקנית גרועה הייתה הדמות הראשית מרינה, שגולמה על ידי השחקנית של אליסון פרקר, היא הזכירה לי האנה הבלתי נסבלת מ13 סיבות ושיחקה ממש רע. 
מנגד היו שחקנים מעולים, כמו השחקן של ננו, שגולם על ידי השחקן של דנוור, שאמנם שיחק דמות זהה לדמות שלו מבית הנייר אבל עשה את זה מעולה. והפתעת השנה היה כריסטיאן, שגולם על ידי השחקן של ריו. הוא קורע מצחוק! 


תוצאת תמונה עבור ‪ELITE NETFLIX‬‏

אז סקס. הרבה סקס. 
עלילות העשירים היו מעניינות באופן מפתיע ולמרות שהסדרה מתרחשת בתיכון האווירה הילדותית לא הורגשה כפי שציפיתי. 
העלילה של ההומואים שמגלים את עצמם (שאתם יודעים שיש לי חולשה לזה) הייתה מתוקה ומקסימה.

אבל אי אפשר להסתיר את זה שהתאכזבתי מהסוף. אמנם התשובות מתקבלות, אבל הסוף כל כך פתוח... עד שתגיע העונה הבאה כנראה שלא אזכור כלום וחבל.

בשורה התחתונה,
סדרה כיפית לעשות עליה בינג'.
מאד מזכירה את המדריך לרוצח.
סוף פתוח.
7/10 כוכבים.


תוצאת תמונה עבור ‪ELITE NETFLIX‬‏

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee